۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85263933
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره مدارس فوتبال گیلان برگزار شد

۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰
کد خبر: 85263933
جشنواره مدارس فوتبال گیلان برگزار شد

رشت - ایرنا - مرحله دوم جشنواره مدارس فوتبال گیلان در رده‌های سنی کمتر از ۱۰ و ۱۲ سال برگزار شد.

مسئول مدارس هیات فوتبال استان گیلان روز پنجشنبه در خصوص برپایی این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مرحله از جشنواره در شهرستان‌های رودسر، بندرانزلی و فومن برگزار شد.

سیدامیر فرحسینی افزود: در این مرحله زبده‌ترین فوتبالیست‌های این ۲ رده سنی که در مرحله نخست حضور یافته و انتخاب شده بودند، حاضر شدند و سرانجام ۸۰ بازیکن به مرحله نهایی راه یافتند.

وی ادامه داد: در پایان جشنواره مدارس فوتبال کمتر از ۱۰ سال استان گیلان ۳۵ بازیکن برتر انتخاب و به مرحله نهایی راه یافتند و در رده سنی زیر ۱۲ سال نیز، ۴۵ بازیکن برتر انتخاب شدند و به مرحله نهایی راه یافتند.

مسئول مدارس هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: مرحله نهایی جشنواره یادشده با حضور این تعداد از بازیکنان منتخب برگزار و در نهایت در رده سنی زیر ۱۰ سال، ۱۰ بازیکن و در رده سنی زیر ۱۲ سال ۱۴ بازیکن برتر انتخاب می شوند تا تیم های منتخب گیلان در این ۲ رده سنی تشکیل شود.

وی بیان کرد: با توجه به درخواست‌های ارائه شده، مرحله نهایی جشنواره مدارس فوتبال کمتر از ۱۰ و ۱۲ سال گیلان در یکی از شهرهای آستانه اشرفیه، لاهیجان و یا لنگرود برگزار می شود.

فرحسینی خاطرنشان کرد: یکی از نقاط مثبت برگزاری جشنواره مدارس فوتبال امسال، حضور نمایندگان هر ۱۷ شهرستان گیلان بود که نشانگر استقبال از این جشنواره و فرصت غنیمتی برای شناسایی استعداد های ورزشی است.

وی به تشکیل تیم‌های منتخب گیلان نیز اشاره و اظهار داشت: پس از تشکیل تیم‌های کمتر از ۱۰ سال و زیر ۱۲ سال، اگر لیگ کشوری برگزار شود، این تیم‌ها به عنوان نماینده گیلان حضور خواهند یافت و همچنین اگر فدراسیون درخواست بازیکن برای تشکیل اردوهای تیم ملی در این رده‌های سنی داشته باشد، طبق سهمیه در نظرگرفته شده، تعدادی از این بازیکنان منتخب گیلان در اردوی تیم ملی حضور خواهند یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha