۴۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان زنجانی توزیع شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۴۰ هزار پرس غذای گرم و یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح اطعام حسینی بین نیازمندان استان توزیع شد.

روح‌اله صالحی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پویش اطعام حسینی از آغاز ماه محرم در زنجان آغاز شده و در زمان حاضر ۲۱ آشپزخانه در قالب این طرح فعال است.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح اطعام حسینی بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در حوزه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان است، اضافه کرد: این طرح با همکاری مراکز نیکوکاری اجرا می‌شود.

صالحی با بیان اینکه حامی‌یابی، طبخ و توزیع غذای گرم و توزیع بسته‌های معیشتی در بین مددجویان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله رویکردهای طرح اطعام حسینی است، اضافه کرد: ۱۸۳ مرکز نیکوکاری و دفاتر چهارده‌گانه کمیته امداد آماده دریافت نذورات مردمی و توزیع آن بین نیازمندان در قالب این طرح است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در قالب اجرای این طرح پایگاه‌های حامی یابی در محل برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی دایر شد، افزود: مادران حاضر در این همایش حمایت ایتام عزیز و فرزندان محسنین را تقبل کردند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح حامی یابی برای ایتام و محسنین تا پایان ماه صفر ادامه دارد، اضافه کرد: در حال حاضر بیش از ۳۰ هزار حامی با کمیته امداد همکاری دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha