۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴
کد خبر: 85179165
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حادثه رانندگی در تربت جام یک فوتی و ۶ مصدوم در پی داشت

مشهد- ایرنا- مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: برخورد خودرو پراید با گاردریل کنار جاده و واژگونی آن در جاده تربت جام- نصرآباد، موجب فوت یک سرنشین و مصدوم شدن ۶ نفر دیگر شد.

سعید قنبری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه حدود ساعت ۶ صبح امروز دوشنبه در محدوده دوربرگردان روستای خرم آباد روی داد که سه دستگاه آمبولانس از پایگاه های اورژانس نصرآباد، کاریزنو و شماره ۲ شهری تربت جام و همچنین تیم رهاسازی هلال احمر خرم آباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه یک مصدوم با حدود ۵۵ سال سن به علت شدت صدمات وارده در این حادثه فوت کرد و یک مصدوم دیگر دچار صدمات متعدد و شدید شد که تحت احیا قلبی - ریوی به بیمارستان سجادیه تربت جام منتقل شد.

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: در حال حاضر ۲ مصدوم این حادثه در بخش مراقب های ویژه بیمارستان سجادیه بستری شده و سایر مصدومان نیز تحت درمان هستند.

قنبری تعداد سرنشینان این خودرو پراید را هفت نفر عنوان کرد و افزود: چهار سرنشین شامل یک فوتی، بزرگسال بودند و سه مصدوم دیگر به ترتیب کودکان چهار و پنج ساله و نوزاد یک ماهه بودند.

حادثه رانندگی در تربت جام یک فوتی و ۶ مصدوم در پی داشت

شهرستان های مرزی تربت جام و صالح آباد به ترتیب در ۱۷۰ و ۲۵۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع شده است.

۳۱۰ هزار نفر جمعیت شهرستان‌های تربت جام و صالح آباد تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی تربت‌ جام قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha