۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۵
کد خبر: 85179372
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵۷ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های حوزه فناوری استان بوشهر ابلاغ شد

بوشهر - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: امسال ۳۵۷ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ به طرح‌های حوزه فناوری این استان ابلاغ شد.

به گزارش ایرنا، علی سملیان روز دوشنبه در نشست حمایت از پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ به کسب و کارهای حوزه فاوا اظهار کرد: تاکنون به هشت طرح فاوا در این استان ۱۵۵ میلیارد ریال اعتبار با ۱۵.۳۳ درصد سود پرداخت شده است.

وی افزود: اداره کل ارتباط و فناوری اطلاعات استان بوشهر در قالب پرداخت تسهیلات حمایتی و کم‌بهره از کسب و کارهای حوزه فاوا، فناور و دانش‌بنیان حمایت می‌کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر یادآورشد: تسهیلات تبصره ۱۸ به کسب و کارهای حوزه فاوا در قالب هفت طرح شامل حمایت از طرح‌های ویژه ملی، پیشران، تولیدی صادرات محور، دانش‌بنیان با فناوری بالا، سرمایه‌گذاری نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا، توسعه سکوها و کسب و کارهای ارائه دهنده خدمات آزاد کاری و خوداشتغالی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات و دفاتر خدمات ارتباطی شهری و روستایی و حمایت از سرمایه در گردش ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسه، مسائل مختلفی پیرامون ارائه تسهیلات از جمله سهم و نوع آورده متقاضیان، مدل طرح توجیهی کسب و کارها، تعداد ضامن و دیگر امور مطرح و بررسی شد.

سملیان گفت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر تلاش می‌کند به عنوان نماینده وزارت متبوع در استان، هماهنگی لازم با مدیران استانی به‌منظور روان‌سازی در حمایت مالی از کسب و کارهای حوزه فاوا انجام دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha