۳۵۷ میلیارد ریال تسهیلات به کسب‌وکارهای حوزه فناوری بوشهر ابلاغ شد

بوشهر- ایرنا- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه، ۳۵۷ میلیارد ریال تسهیلات به کسب‌وکارهای حوزه فناوری بوشهر ابلاغ شده است.

به گزارش ایرنا، "علی سملیان" روز دوشنبه در بررسی طرح‌های اشتغال‌زایی حوزه فاوا استان بوشهر اظهار کرد: از این میزان تسهیلات ابلاغی، تاکنون ۷ طرح برای دریافت ۲۲ میلیارد تومان توسط این اداره کل و کارگروه استانی تائید و برای پرداخت به بانک عامل استان ارسال شده است.

وی افزود: تسهیلات در قالب هفت طرح حمایتی از طرح‌های ویژه ملی، پیشران، تولیدی صادرات محور، دانش‌بنیان با فناوری بالا، سرمایه‌گذاری نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالا، توسعه سکوها و کسب‌وکارهای ارائه دهنده خدمات آزادکاری و خوداشتغالی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات و دفاتر خدمات ارتباطی شهری و روستایی و حمایت از سرمایه در گردش پرداخت می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر تصریح کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت ایران توان آفرین به آدرس https://irantavanafarin.ito.gov.ir مراجعه کنند.

سملیان ادامه داد: اداره کل ارتباط و فناوری اطلاعات استان بوشهر با تمامی توان و در قالب پرداخت تسهیلات حمایتی و کم‌بهره از کسب و کارهای حوزه فاوا، فناور و دانش‌بنیان حمایت می‌کند.

وی بیان کرد: بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تسهیلات ارائه شده به صاحبان کسب‌وکار در حوزه فاوا از منابع تبصره ۱۸ قانون بودجه پرداخت می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha