شه‌بخش: چیزی از بهترین‌های بوکس جهان کم نداریم/ فدراسیون برنامه‌های خوبی دارد

تهران- ایرنا- بوکسور نام‌آشنای ایران، گفت: چیزی از بهترین‌های جهان کم نداریم و اکنون فدراسیون برنامه‌های خوبی در مسیر آماده‌سازی ملی‌پوشان دارد.

دانیال شه‌بخش که همراه با سایر اعضای تیم ملی بوکس ایران در اردوی مشترک با تیم ملی اردن در شهر «امان» است در گفت‌وگو با ایرنا، تصریح کرد: به طور یقین این کمپ‌ها و اردوها به تیم ملی کمک زیادی خواهد کرد تا به آمادگی مطلوبی برای حضور در بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک پاریس برسیم.

وی افزود: به این اردوهای مشترک و حضور در تورنمنت ها نیاز داریم. بوکسورهای ما چیزی از بهترین‌های دنیا کم ندارند و تنها باید میدان ببینید و بیشتر با قهرمان بزرگ روبه‌رو شوند.

تنها بوکسور ایران که مدال مسابقات قهرمانی جهان را در کارنامه دارد، افزود: فدراسیون برنامه‌های مختلفی دارد تا برای حضور در هانگژو به شرایط خوبی برسیم. بعد از اردوی مشترک با اردن، قرار است با ترکیه نیز اردو داشته باشیم و سپس در یک تورنمنت اروپایی شرکت کنیم که قطعا این برنامه‌ها، تاثیر زیادی در پیشرفت و آمادگی تیم ایران دارد.

شه‌بخش: چیزی از بهترین‌های بوکس جهان کم نداریم/ فدراسیون برنامه‌های خوبی دارد

دارنده مدال برنز جهان شرایط آمادگی خود را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: خوشبختانه شرایط من مناسب است و به‌تدریج آماده می‌شوم تا در هانگژو به هدفم برسم.

شه‌بخش ادامه داد: همه می‌دانیم که بازی‌های آسیایی چقدر برای کشورهای قاره کهن اهمیت دارد و موفقیت در آن، امسال سخت‌تر از همیشه است چراکه سهمیه ورود به المپیک پاریس از هانگژو می‌گذرد.

وی گفت: همیشه تلاش کرده‌ام برای کشورم بهترین نتایج را به ارمغان بیاورم و اکنون نیز هدفم این است تا با کسب مدال و موفقیت در بازی‌های آسیایی، مجوز حضور در المپیک را بگیرم. بوکس ایران همه مدال‌های ممکن را دارد و تنها مدال المپیک مانده که باید هدفمان رسیدن به این مهم باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha