مسابقات جام محلات کهگیلویه و بویراحمد زمینه نشاط جوانان را فراهم می‌کند

یاسوج - ایرنا- رئیس هیات همگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقات مینی فوتبال محلات "جام ایرانیان " و انتخابی شهرستان بویراحمد زمینه ای برای نشاط و سلامت جوانان است.

ابوالفضل رهامی روز دوشنبه در حاشیه آغاز مسابقات مینی فوتبال محلات "جام ایرانیان " در یاسوج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات ضمن ایجاد زمینه تحرک جوانان شرکت کننده انگیزه آنان را برای انجام فعالیت های ورزشی بیشتر کرده است.

وی بیان کرد: مسابقات مینی فوتبال محلات "جام ایرانیان " و انتخابی شهرستان بویراحمد از صبح امروز در چمن مصنوعی "دولت آباد " یاسوج آغاز شده است .

رئیس هیات همگانی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور ۱۶ تیم در این مسابقات افزود : این تیم ها در قالب چهار گروه چهار تیمی بصورت دوره ای باهم رقابت و تیم های برتر به مرحله بعدی مسابقات صعود می کنند.

وی ادامه داد: مرحله دوم مسابقات مینی فوتبال محلات "جام ایرانیان " و انتخابی شهرستان بویراحمد بصورت حذفی برگزار و ۲ تیم برتر به رقابت های قهرمانی مینی فوتبال استان صعود می کنند.

رهامی ابراز کرد: مرحله دوم مسابقات مردان مینی فوتبال استان به میزبانی شهر دهدشت و مرحله استانی رقابت های بانوان به میزبانی یاسوج یا سی سخت برگزار می شود .

رئیس هیات همگانی استان تصریح کرد : در روز نخست این مسابقات ۲ دیدار برگزار شد که در این بازی ها تیم های شهدای نره گاه و بویراحمد به ترتیب برابر تیم های مخابرات و ستاره سرخ صاحب برتری شدند.

وی ادامه داد: در بازی های روز نخست مسابقات مینی فوتبال محلات "جام ایرانیان "شهدای نره گاه با نتیجه ۷ بر ۲ از سد تیم مخابرات گذشت و دیدار تیم های بویراحمد و ستاره سرخ به دلیل عدم حضور تیم ستاره سرخ سه بر صفر به نفع تیم بویراحمد اعلام شد .

رهامی ابراز کرد:آرمان حاتمی ، روح الله نیازی ، مسلم حبیبیان کار قضاوت این مسابقات را بر عهده دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha