۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۶:۱۴
کد خبرنگار: 2451
کد خبر: 85186163
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیشنهادهای ایران به سازمان همکاری‌ اسلامی برای جلوگیری از توهین به قرآن

تهران- ایرنا- حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در نشست مجازی سازمان همکاری‌ اسلامی طرح‌هایی را برای جلوگیری و برخورد با توهین به قرآن کریم ارایه کرد.

به گزارش ایرنا ، امیرعبداللهیان در گزارش توییتری از حضور در نشست مجازی سازمان همکاری اسلامی در خصوص اهانت به قرآن کریم افزود: پیشنهاد جرم‌انگاری بین‌المللی این اقدامات، اعزام هیاتی از OIC به این دو کشور ( سوئد و دانمارک ) را مطرح کردم.

وی ادامه داد: همچنین در این نشست خواستار مجازات‌ عاملان توهین به قرآن کریم و در صورت تکرار ، کاهش یا قطع‌ روابط و تحریم‌ خرید کالاهای این دو کشور شدم.

به گزارش ایرنا، هجدهمین نشست فوق العاده وزیران خارجه سازمان همکاری اسلامی به منظور بررسی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد و دانمارک و به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران، جمهوری عراق و پادشاهی عربستان سعودی به شکل ویدئو کنفرانس (برخط) عصر دوشنبه - نهم مرداد - با حضور اعضای این سازمان برگزار شد و شرکت کنندگان بر ضرورت اقدام موثر از سوی جهان اسلام برای مقابله با پدیده شوم اسلام هراسی، نفرت‌پراکنی و اعمال تبعیض و خشونت علیه مسلمانان و ارزش‌های ادیان الهی تاکید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha