نیروهای مسلح ایران با بصیرت مقابل توطئه دشمنان ایستاده اند

خرم‌آباد - ایرنا - رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: غیور مردان نیروهای مسلح ایران دلیرانه و با بصیرت در مقابل توطئه دشمنان ایستاده اند و از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام "احمدرضا پورخاقان" روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح و دادستان نظامی لرستان بیان کرد: نیروهای مسلح در هر کشوری، حافظ جان، مال، ناموس و امنیت کشور محسوب می‌شوند که جمهوری اسلامی ایران هم از این امر مستثنی نیست اما به‌واسطه ارتباط نیروی مسلح با ولی فقیه به عنوان عالی‌ترین مقام نظام، جایگاه مضاعفی دارد.

وی عنوان کرد: امنیت کشور مدیون رشادت‌ها، زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان است در حالیکه فراجا حدود ۴۰ شهید را در این چند ماه گذشته تقدیم کرده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به نیروهای نظامی و انتظامی در حوزه‌های مختلف افزود: کادر این نیروها حقوق پایینی دارند که نسبت به کارشان قابل قیاس نیست در حالیکه در طول اغتشاشات مردانه ایستادند و بدترین فحش ها را شنیدند اما مانع عملی شدن توطئه و نقشه های دشمنان شدند.

حجت الاسلام پورخاقان همچنین با اشاره به اینکه نهضت عاشورا مسیر را مشخص می‌کند گفت: مردم لرستان حسینی بودن خود را با تقدیم ۶ هزار و ۵۰۰ شهید اثبات کردند همچنین ملت غیور ایران، حسینی بودن خود را در نه در شعار بلکه در عمل و شعور اثبات کردند چراکه در جریان خنثی سازی اغتشاشات نقش آفرین شدند که این بصیرت و حضور به موقع در صحنه ها و عرصه های انقلاب ماندگاری در راه امام حسین(ع) است.

وی با بیان اینکه لرستان در دامن خود شهید عجمیان تربیت و صحنه شهادت وی صحنه ای از عاشورا را تداعی کرد ادامه داد: جوانان نسل چندمی ایران اسلامی با بصیرت و جانفشانی، از انقلاب اسلامی و ماندگاری در راه امام حسین(ع) تلاش می کنند تا این مسیر جاودان باشد.

حجت الاسلام پورخاقان گفت: دشمنان امام حسین (ع) زمینه ساز رسوایی خود شدند و تصویر واقعی شان را به نمایش گذاشتند و امروز نیز ترویج مفاسد اخلاقی و نابود ساختن روابط سالم در جامعه از مقاصد دشمنان است که به سبب روشنگری‌های حضرت امام، رهبری بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب و بصیرت و هوشیاری مردم، نقش‌برآب شده‌ است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین، بیان گذشته و واقعیت‌های قبل از انقلاب برای جوان امروز اظهار داشت: ظلم آمریکا، ظلم جهان غرب علیه خانواده است و سند جنایت‌آمیز ۲۰۳۰را باید تبیین کرد.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح همچنین تصریح کرد: جوان گسسته و جدا شده از فرهنگ انقلاب، شهید، شهادت و اسلام، در کف خیابان، ناآگاهانه شعارهنجارشکن می دهد که بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری جوانان امروز نیازمند تبیین و آگاه سازی هستند چراکه بدون جهاد تبیین، دشمنان جامعه را به بیراهه می برند.

حجت الاسلام پورخاقان عنوان کرد: به برکات مقام معظم رهبری و امام (ره) در نظام مقدس جمهوری اسلامی، گسست بین نسلی نداشتیم در حالیکه برنامه های قبل از کرونا پیوند ایجاد می کرد اما خانه نشینی کرونا فضای مجازی افسار گسیخته را بر روی فرزندان ما باز و دشمن برنامه‌های خود را اجرا کرد که مردم با بصیرت، نقشه آنان را نیز بر باد دادند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه اسلام به زن ارزش و مقام داده است افزود: دشمنان در جریان اغتشاشات، به اسم آزادی زن، زشت ترین صحنه ها را خلق کردند اما مردم اصیل و غیرتمند ایرانی خود را از این وقایع کنار کشیدند.

وی افزود: امسال تعدادی افراد ضد دین و ضد اسلام دعوت کردند مردم به منزله اعتراض به جمهوری اسلامی، برای روز عاشورا لباس سفید بپوشند اما بررسی ها نشان می دهد به برکت خون شهدا و عنایت امام حسین (ع) به این کشور، مردم بسیار بیشتر از سال‌های گذشته در هیات‌ها شرکت کردند و حضور آنها در عزاداری‌ها بی‌سابقه بود.

در این مراسم امیر هوشنگ فتحی به جای فرشید ابراهیم نژاد به عنوان رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح لرستان معرفی و حسن مرادی جایگزین علی نیکو کلام و دادستان این سازمان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha