۱۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۲۹
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 85187763
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۰۰ میلیارد ریال به شهرستان تویسرکان اختصاص یافت

۱۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۲۹
کد خبر: 85187763
۸۰۰ میلیارد ریال به شهرستان تویسرکان اختصاص یافت

همدان- ایرنا- فرماندار تویسرکان گفت: میزان اعتبارات عمرانی این شهرستان از محل های مختلف در بودجه سال جاری با ۴۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته ۸۰۰ میلیارد ریال است.

حسین افشاری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این منابع منابع نیز در کمیته برنامه ریزی شهرستان و با حضور همه دستگاه های مختلف اجرایی و به فراخور اولویت ها وضرورت های شهرستانی نیز توزیع شد.

وی تصریح کرد: یکی از نیازهای ضروری مردم و شهورندان در سطح شهرستان تویسرکان موضوع تامین آب آشامیدنی است که البته ممشکل اصلی در یان راستا بیش از آنکه کمبود اعتبار و بودجه باشد ناشی از کاهش شدید منابع ابی ظرف سالیان متمادی و بروز خشکسالی ها و برداشت های بی رویه از سفره های زیرزمینی است.

وی تصریح کرد: ما به همین نسبت و نیاز ضروری شهرستان و با جابه جایی ردیف های اعتباری تا حدودی اولویت نخست را روی پروژه های مربوط به حوزه آبرسانی به ویژه در روستاها متمرکز کردیم.

فرماندار تویسرکان گفت: در همین راستا علاوه بر میزان اعتبار استانی مبلغ ۴۰ میلیارد ریال نیز از سایر سرفصل ها و منابع دیگر در سطح ملی به حوزه آبرسانی در روستاها اضافه کردیم.

وی یادآور شد: هم اینک و به دلایل کمبود شدید منابع آبی حدود ۴۳ روستای این شهرستان با تنش آبی مواجه هستند که البته با تلاش استاندار همدان و با محوریت قرارگاه امام حسن مجتبی ع آبرسانی و رفع مشکل آبی در ۵۳ روستای این شهرستان با جدیت در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه هم اینک بیش از ۳۷ هزار میلیارد ریال طرح های مهم اقتصادی و با کمک بخش خصوصی دراین منطقه در دست اجرا است گفت: یکی از مهمترین ملاک ارزیابی مدیران جذب اعتبارات ملی و از سایر ردیف های اعتباری است که در این راستا شهرستان تویسرکان خوب عمل کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha