۴۹ سارق و مالخر در لرستان از سوی پلیس دستگیر شدند

خرم آباد- ایرنا-‌ فرمانده انتظامی لرستان گفت: در اجرای طرح ضربتی پلیس در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۹ سارق و مالخر دستگیر و ۴۳ قبضه انواع سلاح نیز کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار یحیی الهی روز چهارشنبه در حاشیه طرح عملیات مشترک و ضربتی استان اظهار داشت: همچنین تعداد ۲۹ نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: ماموران موفق به کشف مقدار ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی شدند و مقدار ۹ لیتر مواد پیش‌ساز تولید ماده مخدر شیشه و تعداد ۶۲۰ عدد انواع قرص‌های مخدر و روانگردان نیز کشف و ۲۱ نفر قاچاقچی و خرده فروش در این رابطه دستگیر و تعداد ۶۱ معتاد متجاهر هم جمع‌آوری شد.

الهی تصریح کرد: در این طرح تعداد پنج دستگاه خودروی حامل بیش از یک هزار و ۶۴۴ قلم انواع ظروف آشپزخانه، تجهیزات رایانه ای، لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق نیز توقیف شد که ارزش این محموله ها بیش از ۱۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به دستگیری ۳۱ نفر متهم تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی گفت: تعداد هشت نفر اراذل و اوباش نیز در این طرح دستگیر شد.

فرمانده انتظامی لرستان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم و تعامل و حمایت دستگاه قضایی استان، افزود: پلیس با اشراف اطلاعاتی و همت کارکنان سخت‌کوش انتظامی استان با قاطعیت با افراد هنجارشکن برخورد خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha