۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۵۴
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85188060
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتبارات عمرانی مراوه‌تپه هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال است

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار مراوه‌تپه گفت: اعتبارات عمرانی امسال این شهرستان مرزی از محل منابع تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان بالغ بر هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه‌تپه لقمان قربانی روز پنجشنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان با موضوع توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان، افزود: اختصاص این میزان اعتبار عمرانی در مقایسه با سال قبل ۲۰ درصد افزایش دارد.

وی اضافه کرد: افزایش اعتبارات عمرانی مراوه‌تپه درسال جاری با مساعدت استاندار گلستان و به منظور توسعه زیر ساخت‌های این شهرستان مرزی صورت گرفت.

قربانی ادامه داد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی گلستان برحسب رایزنی‌ها و تعاملاتی که با آنها صورت گرفت، قول مساعد را برای افزایش سهم اعتبارات عمرانی شهرستان مراوه‌تپه در سال جاری داده‌اند.

فرماندار مراوه‌تپه از مدیران دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمات رسان این شهرستان خواست نسبت به انعکاس کمبودها و مشکلات حوزه فعالیت خود به مدیران کل استان اقدام و برای جذب اعتبارات بیشتر نیز تلاش کنند.

به گفته وی، امسال اولویت تخصیص اعتبارات به پروژه‌های عمرانی و زیرساختی مراوه‌تپه، پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد آنها خواهد بود.

شهرستان مرزی مراوه‌تپه حدود ۶۷ هزار نفر جمعیت دارد که در ۲ نقطه شهری و ۱۱۰ روستا و در گستره سه هزار و ۶۰ کیلومتر مربع سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha