زمینه تردد روزانه ۱۰۰ هزار زائر از مرز خسروی فراهم است

کرمانشاه – ایرنا– استاندار کرمانشاه گفت: زمینه تردد روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ هزار زائر از مرز بین المللی خسروی برای اربعین فراهم است.

به گزارش ایرنا، «محمد طیب صحرائی» عصر پنج شنبه در دیدار با مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه افزود: فریضه‌ حج آبروی جهان اسلام است و جمهوری اسلامی ایران در انجام این واجب الهی بین ملل اسلامی سرآمد و زبانزد است.

صحرائی در ادامه ضمن برشمردن وضعیت و امکانات جدید در مرز بین‌المللی خسروی بر پذیرش و اعزام مطلوب زائرین در اربعین سال‌جاری تأکید نمود.

رئیس ستاد اربعین استان با اشاره به امکان تردد بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار زائر در هر شبانه‌روز از مرز بین‌المللی خسروی، اظهار داشت: امکانات فرودگاه بین‌المللی و ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه باعث خواهد شد به مشتاقان زیارت اهل‌البیت(ع) خدمات مطلوب‌تری ارائه نماییم.

همچنین در ابتدای این دیدار «سعید کریمی‌خو» مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه پس از ارائه‌ گزارشی مرتبط با حج تمتع سال‌جاری در مورد هماهنگی‌ها و اقدامات حج و زیارت در "کمیته‌ی ثبت نام و اعزام اربعین" توضیحاتی ارائه کرده و به رایزنی با برخی شرکت‌های مجری برخی استان‌های کشور جهت تردد از مرز بین‌المللی خسروی اشاره نمود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha