۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۳۲
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85190176
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به عملیات ضد صهیونیستی در تل‌آویو

تهران-ایرنا- گروه‌های مقاومت فلسطین عملیات تیراندازی امروز در مرکز شهر تل آویو را چند زخمی بر جای گذاشته است، تبریک گفته و اعلام کردند که مقاومت مجددا در عمق اراضی اشغالی به دشمن ضربه زد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به عملیات تیراندازی امروز در تل آویو اعلام کرد که ضربات مقاومت به رژیم اشغالگر صهیونیستی در عمق اراضی اشغالی ادامه دارد و این تاکیدی است بر آمادگی ملت فلسطین برای دفاع از مسجد الاقصی و به شکست کشاندن طرح ساخت معبد کذایی یهود بر روی ویرانه‌های آن.

عبداللطیف قانوع سخنگوی حماس در بیانیه‌ای تأکید کرد که عملیات‌های روزانه مقاومت در راستای اثبات عملی معادله پاسخ مقاومت به جنایات دشمن و شهرک‌نشینان اشغالگر علیه ملت و مقدسات فلسطین انجام می‌گیرد.

قانوع اظهار داشت که به تمامی دلاورمردان مقاومت که در سرتاسر کرانه باختری به دشمن اشغالگر و شهرک‌نشینان صهیونیست ضربه وارد می‌کنند تا عزم خود بر ادامه مقاومت و حمایت از مسجد الاقصی را به نمایش بگذارند، سلام و درود می‌فرستیم.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات تیراندازی امروز در تل آویو را تبریک گفتو اعلام کرد که عملیات تل آویو پاسخی طبیعی به جنایات اشغالگران بود.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین آمده است: این عملیات تأکیدی بر وحدت میادین و ادامه مقاومت علیه دشمن اشغالگر صهیونیستی و پاسخی طبیعی به جنایات روزانه صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین در کرانه باختری بود.

عصر امروز شنبه، تیراندازی در منطقه «نحلا بنیامین» در مرکز شهر تل آویو انجام شده که در نتیجه آن سه صهیونیست زخمی شدند که وضعیت جسمانی یک نفر از آنها وخیم است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مجری عملیات تیراندازی در تل آویو، ۴ نفر از نیروهای امنیتی مسلح وابسته به شهرداری تل آویو را هدف قرار داده که ۳ نفر از آنان زخمی شدند و حال یکی از این افراد وخیم است.

پایگاه خبری روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که مجری عملیات تیراندازی در تل آویو که جوانی ۲۷ ساله است، وصیتنامه همراه خود داشته و ظاهرا به قصد گرفتن انتقام حمله روز گذشته شهرک‌نشینان اسرائیلی به روستای برقه که به شهادت یک فلسطینی منجر شد، دست به این عملیات زده است.

منابع عبری‌زبان گزارش دادند که مجری علمیات تیراندازی در تل آویو به ضرب گلوله نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha