۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۵:۰۳
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85190288
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: مقاومت معادله پاسخ به جنایات اشغالگران را تثبیت کرده‌ است

تهران- ایرنا- سخنگوی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) بامداد یکشنبه در واکنش به عملیات استشهادی در تل‌آویو که منجر به هلاکت یک نظامی صهیونیست و زخمی شدن دو نفر دیگر شد، گفت: مقاومت معادله پاسخ به جنایات اشغالگران را تثبیت کرده‌ است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، «حازم قاسم» افزود: عملیات تل آویو تاکیدی مجدد بر توان مقاومت برای آشفته ساختن اشغالگران و تثبیت معادله پاسخ به جنایات اشغالگران علیه ملت و مقدسات ما به ویژه مسجدالاقصی است.

وی گفت: این عملیات واکنشی طبیعی به جنایات اشغالگران است که بر دامنه حملات خود به مردم ما در کرانه باختری افزوده‌اند و جنگ دینی علیه مقدسات ما را در قدس اشغالی تشدید کرده‌اند.

عصر شنبه تیراندازی در منطقه «نحلا بنیامین» در مرکز شهر تل آویو انجام شد که در نتیجه آن یک افسر پلیس صهیونیستی به هلاکت رسید و ۲ نفر دیگر زخمی شدند.

پایگاه خبری روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که مجری عملیات تیراندازی در تل آویو که جوانی ۲۷ ساله است، وصیتنامه همراه خود داشته و ظاهرا به قصد گرفتن انتقام حمله روز گذشته شهرک‌نشینان اسرائیلی به روستای برقه که به شهادت یک فلسطینی منجر شد، دست به این عملیات زده است.

منابع عبری‌زبان گزارش دادند که مجری علمیات تیراندازی در تل آویو به ضرب گلوله نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی شنبه شب در واکنش به عملیات استشهادی تل‌آویو گفتند که این عملیات شکست امنیتی بزرگی برای دستگاه امنیتی و نظامی این رژیم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha