نایب رییس شورای شهر مشهد: ایرنا منبع معتبری برای جامعه است

مشهد- ایرنا- نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی منبع متعبری برای اطلاع رسانی در جامعه است و اخبار منتشر شده در این رسانه صادق است.

مهدی ناصحی روز سه‌شنبه در جریان بازدید از خبرگزاری ایرنا مرکز خراسان رضوی افزود: این رسانه بدون جهت گیری سیاسی اخبار و وقایع را به مردم منتقل می‌کند.

وی اضافه کرد: خبرنگاران مجموعه ایرنا بسیار حرفه‌ای عمل می‌کنند و اطلاع رسانی را مستقل و بدون هرگونه جهت گیری انجام می‌دهند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مدیریت شهری ۳۱۶ خدمت ارائه می‌دهد و رسانه ها نقش مهمی در اطلاع رسانی عملکرد این مجموعه دارند.

ناصحی افزود: شهر مشهد دارای جایگاه ملی و بین‌المللی است اما این چهره در اذهان مردم آن گونه که شایسته است، وجود ندارد و رسانه ها نقش مهمی در معرفی چهره ملی و بین المللی مشهد و ظرفیتهای این کلانشهر دارند.

نایب رییس شورای شهر مشهد: ایرنا منبع معتبری برای جامعه است

به گزارش ایرنا، ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار و مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در شهر مزارشریف افغانستان از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز خبرنگار انتخاب شده است.

خبرگزاری جمهوری اسلامی قدیمی ترین آژانس خبری در ایران محسوب می شود که در سال ۱۳۱۳ خورشیدی تاسیس شده و از نظر وسعت پوشش خبری و فعالیت دفاتر خبری در داخل و خارج از کشور بزرگترین بنگاه خبری ایران است.



اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha