معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی: خبرنگاران مدافعان حیثیت انقلاب اسلامی هستند

مشهد- ایرنا- معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: خبرنگاران مدافعان اصلی نظام و حیثیت انقلاب اسلامی هستند و در این عرصه تکلیف و وظیفه سختی بر عهده دارند.

سید هادی طباطبایی روز سه شنبه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر ایرنا در مشهد افزود: خبرنگاران، سرباز و نیروی اصلی در صف اول مقابل با هجمه دشمنان علیه نظام هستند.

وی انعکاس پیشرفتهای کشور توسط رسانه ها را مورد اقبال مردم دانست و گفت: تجربه نشان داده است وقتی خبرنگاران وارد موضوعات اجتماعی می شوند اوضاع بهتر مدیریت می شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: دشمن از سالها پیش به نفوذ شبکه های معاند خبری و ماهواره ای در جامعه ایران امید بسته لذا مسیر حرکت دشمن و راه مقابله با آنها برای رسانه های داخلی روشن است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی: خبرنگاران مدافعان حیثیت انقلاب اسلامی هستند

طباطبایی افزود: رسانه های داخلی باید بتوانند پاسخ درستی به هجمه ها بدهند و قبل از آنها خبررسانی کنند و اطلاع رسانی آنها به گونه ای باشد که جامعه را تحت تاثیر قرار دهد.

وی اضافه کرد: رسانه ها توانمندی های کشور که در ۴۵ سال گذشته زیر سخت ترین تحریم ها بوده را به مردم نشان دهند و البته فقط نباید به پیشرفتهایی که در حوزه های علم و فناوری، دفاعی و پزشکی نمود بیشتری داشته اکتفا کنند و باید به سایر موضوعات نیز بپردازند.

معاون استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: رسانه ها برای انعکاس موثرتر این پیشرفتها می توانند از اعترافات مسوولان کشورهای خارجی و دشمنان کشور در توصیف توسعه فناوری و صنایع دفاعی استفاده کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha