۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۳
کد خبرنگار: 942
کد خبر: 85192788
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹ هزار و ۵۰۰ گلستانی برای سفر اربعین ثبت نام کردند+ فیلم

گرگان - ایرنا - مدیر حج و زیارت گلستان گفت: تاکنون ۹ هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان گلستانی برای سفر به کربلای معلی در ایام اربعین ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سیدعلی میرقاسم‌پور روز سه‌شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: از مجموع این افراد، هفت هزار و ۵۰۰ نفر ثبت نام خود را قطعی کرده و مشکلی برای حضور در این سفر ندارند.

وی بیان کرد: سال گذشته بیش از ۴۲ هزار گلستانی عازم این سفر معنوی شده بودند و پیش‌بینی می‌شود این تعداد امسال از مرز ۵۰ هزار نفر عبور کند.

مدیر حج و زیارت گلستان ادامه داد: ۵۶ دفتر خدمات زیارتی آماده انجام مراحل ثبت نام این سفر هستند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی باید ثبت‌نام خود در سامانه «سماح» را به آدرس Samah.haj.ir سازمان حج و زیارت بر حسب شرایط خود، محدوده زمانی مورد نظر و نحوه اعزام به اربعین به صورت هوایی یا زمینی قطعی کنند.

۹ هزار و ۵۰۰ گلستانی برای سفر اربعین ثبت نام کردند

مدیرکل حج و زیارت گلستان اظهار داشت: هرگونه خدمات‌رسانی به زائران برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از جمله تهیه بلیط هوایی و زمینی، تهیه ارز و خدمات بیمه‌ای تنها با ثبت‌نام در سامانه «سماح» خواهد بود.

میرقاسم‌پور در ادامه به ۱۷ مرداد و روز خبرنگار اشاره کرد و با تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران ایرنا، این رسانه را دارای اخباری موثق و مطمئن دانست و بر استمرار این رویکرد تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha