بهره برداری از مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه فجر

بوشهر - ایرنا - معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کانون پرورش فکری خانه کودکان و نوجوانان است و به همین دلیل تلاش می‌شود مرکز فرهنگی شماره یک این مجموعه که در زمان حاضر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد دهه فجر مورد بهره برداری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد فلاح روز چهارشنبه در بازدید از روند اجرای پروژه مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه بوشهر در سال ۹۸ با اعتبار اولیه ۲۸ میلیارد ریال آغاز بکار کرده است.

وی با اشاره به طولانی شدن روند عملیات اجرایی مرکز شمار یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر افزود: با توجه به ضرورت اجرای این پروژه در سال ۱۴۰۲ با تجهیز کارگاه و تغییر پیمانکار با ۹ میلیارد تومان اعتبار دوباره فعال شده است.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: این پروژه در مساحت یک هزار و ۳۵۰ مترمربع در سه طبقه شامل ساختمان اداری و کارگاه‌های آموزشی برای کودکان طراحی شده است.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور طی سفری دو روزه به استان قرار است نشست ها و بازدید هایی را از مراکز فرهنگی این کانون در استان داشته باشد.

نشست با مسئولین دبیر خانه گردشگری مقاومت، دیدار با معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر، افتتاح نمایشگاه نقاشی آب در دبیرستان سعادت شهر بوشهر و نشست با فعالان حوزه کودک و نوجوان و همچنین تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار می باشد. دیدار با یکی از خانواده های شهدای کودک و نوجوان و همچنین دیدار با فرماندار بوشهر جهت امضای قرارداد واگذاری زمین جهت ساخت مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بخش چغادک نیز از دیگر برنامه های معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در سفر به بوشهر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha