اخبار هوشمند ایرنا نتایج مثبتی برای فرودگاه مشهد داشته است

مشهد- ایرنا- مدیر کل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی با انعکاس هوشمندانه و موثق اخبار و اتفاقات، تاکنون کمک موثری به این مجموعه در پیشبرد اهداف و ارتقای ایمنی پرواز داشته است.

محمود امانی بنی روز چهارشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار افزود: اخبار منتشر شده از سوی ایرنا کامل و جامع است و شیطنت رسانه ای در تیتر و سایر بخشهای خبر وجود ندارد.

وی اضافه کرد: این رسانه در انتشار اخبار مربوط به ترکیدگی لاستیک‌های هواپیما در فرودگاه مشهد با ظرافت و هوشمندانه عمل کرد و در رفع این چالش کمک موثری داشت.

مدیر کل شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی ادامه داد: در مجموع خبرگزاری ایرنا منبعی معتبر برای افکار عمومی در انتشار اخبار است که در راستای تبیین صادقانه اقدامات و دستاوردهای شبانه‌روزی دولت گام بر می‌دارد.

امانی افزود: در شرایطی که امروز رسانه‌های معاند در حال بمباران خبری علیه نظام و دستگاه‌های خدمات‌رسان و وارونه‌ جلوه‌دادن مسائل هستند، این رسالت بر دوش خبرگزاری ایرنا است که با انعکاس درست و صادقانه اخبار و روشن‌سازی مسائل، به آگاهی‌بخشی افکار عمومی بپردازد.

اخبار هوشمند ایرنا نتایج مثبتی برای فرودگاه مشهد داشته است

به گزارش ایرنا، ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار و مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در شهر مزارشریف افغانستان از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز خبرنگار انتخاب شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha