احداث سه استخر دانش‌آموزی در زنجان آغاز شده است

زنجان - ایرنا - مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: با توجه به نبود استخر دانش‌آموزی در زنجان، ساخت سه پروژه در این باره آغاز شده است.

حمیدرضا اسلامی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود:در استان زنجان سه پروژه استخر دانش‌آموزی زنجان، ابهر و قیدار در دست اجراست که پیشرفت فیزیکی هرکدام از آنها متفاوت است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان تصریح کرد: استخر زنجان پیشرفت بالای ۸۵ درصدی دارد ‌که در صورت تخصیص کامل اعتبارات شاهد افتتاح آن در سال‌جاری خواهیم بود.

اسلامی گفت: در حال حاضر ۱۳۵ پروژه نوسازی مدارس استان زنجان در دست اجراست که از این تعداد ۷۱ پروژه توسط خیران اجرا می شود.

وی تصریح کرد: ساخت ۳۷۳ کلاس درس جزو پروژه‌های نوسازی مدارس استان بوده که از این تعداد ۱۳۷ کلاس درس تعهد خیران و مابقی پروژه‌های دولتی است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه امسال شاهد نهضت مدرسه سازی در استان زنجان هستیم، اضافه کرد: بنا داریم تا مهر امسال بخش قابل توجهی از پروژه‌ها را تکمیل کنیم و به آموزش و پرورش تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه نیازمند جانمایی فضاهای فرهنگی و آموزشی بیشتری در منطقه کوی پونک، نصر و زیتون در زنجان با ساخت‌وسازهای مسکن ملی هستیم، ادامه داد: جانمایی فضاهای آموزشی و فرهنگی در کوی زیتون زنجان از مطالبات مردم است؛ چرا که اقدامات انجام شده در تامین زیرساختها و جانمایی این مکانها کافی نبوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha