۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۰:۲۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85194604
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی ذوب آهن: دیدار با ملوان بازی با کیفیتی نبود

رشت - ایرنا - سرمربی ذوب آهن اصفهان گفت: دیدار ما با ملوان به دلیل نامساعد بودن چمن ورزشگاه، بازی با کیفیتی نبود.

به گزارش ایرنا، محمد ربیعی چهارشنبه شب در نشست خبری پس از بازی ذوب آهن و ملوان در بندرانزلی اظهار کرد: تا چند ماه گذشته کیفیت این زمین بسیار خوب بود اما امروز شرایط چمن خیلی بد و نامساعد بود.

وی افزود: البته شرایط بازی به گونه ای پیش رفت که بازی هر ۲ تیم کیفیت لازم را نداشت و بازی به سمت اتفاقات تعیین کننده پیش رفت.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: در اتفاقات برنده بازی شدیم و به نظرم بازی را از لحاظ تراز فنی نمی شد خیلی برانداز کرد و بازی بیشتر فیزیکی دنبال شد و قدرت ریسک را از ۲ تیم می گرفت.

وی بیان کرد: به هرحال به بازیکنان ملوان خسته نباشید می گویم و از بازیکنان ذوب آهن بابت تلاشی که انجام دادند تشکر می کنم که با این شرایط آب و هوایی با تمام توان بازی کردند و جنگیدند و نتیجه را گرفتند.

ربیعی تصریح کرد: فکر کنم بیشتر از یکسال بود ذوب آهن بیرون از خانه پیروزی نداشت و به همین دلیل به هواداران و کارگران کارخانه ذوب آهن تبریک می گویم.

وی گفت: در دقایق پایانی ملوان فشار آورد و ما نیز به اجبار عقب نشینی کردیم که این یک امر طبیعی بو تا از اندوخته خود دفاع کنیم.

تیم‌های فوتبال ملوان و ذوب آهن غروب چهارشنبه در هفته اول لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت ذوب آهن با نتیجه ۲ بر یک حریفش را شکست دلد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha