وزیر صمت از نیروگاه برق خورشیدی ۱۰ مگاواتی در سمنان بازدید کرد

سمنان - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت، به همراه استاندار سمنان و مسوولان استانی روز پنجشنبه از نیروگاه تولید برق خورشیدی ۱۰ مگاواتی در شهرستان سمنان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، با همراهی سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و مسوولان استانی، از نیروگاه تولید برق خورشیدی شرکت تولید و توسعه پویا انرژی در شهرستان سمنان بازدید کرد و در جریان مراحل مختلف ساخت این نیروگاه قرار گرفت.

یادگار احمدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان درباره این نیروگاه خورشیدی به خبرنگار ایرنا گفت: نیروگاه تولید برق خورشیدی با سرمایه گذاری بالغ بر یکهزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه ۱۰ مگاوات برق از صفحه های خورشیدی دارد و توانسته است زمینه اشتغال حدود ۱۰ نفر را فراهم کند.

وزیر صمت پیش از این آیین، با حضور در شهرستان گرمسار در غرب استان سمنان، از منطقه ویژه اقتصادی و چند واحد تولیدی و صنعتی بازدید کرد و در نشستی با فعالان اقتصادی و مسوولان حضور یافت.

شهرستان سمنان با نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، بزرگترین شهرک صنعتی کشور را از لحاظ وسعت دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی آبادی وزیر صنعت ، معدن و تجارت امروز نوزدهم مرداد ۱۴۰۲ برای بازدید و افتتاح چند واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان با استقبال سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، یادگار احمدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و تعدادی از مسوولان استانی وارد شهرستان گرمسار شد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان سمنان، حضور در نشست فعالان اقتصادی استان و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از دیگر برنامه های سفر یک روزه علی آبادی به استان سمنان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس هیات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، معاون صنایع حمل و نقل وزارت و دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور علی آبادی مقام عالی وزارت صمت را در این سفر همراهی می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha