شهر پویا و امن به کمک خبرنگاران دغدغه‌مند ساخته می‌شود

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در سطح جامعه، نقش خبرنگاران و اهالی رسانه را در ساختن شهر پویا و امن بسیار پررنگ دانست و گفت: شهر پویا و امن به کمک خبرنگاران دغدغه‌مند ساخته می‌شود.

به گزارش ایرنا، «غلامرضا شهبازی» روز پنجشنبه در جلسه تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان صحنه، اظهار داشت: شهر پویا به دست خبرنگاران ساخته می شود؛ زیرا تحلیل های سازنده و انتقال مشکلات و اخبار به گوش مسئولان و برجسته کردن اخبار توسط خبرنگاران صورت می گیرد که لازمه آن همدلی و همزبانی مدیریت شهری و شهروندان و اصحاب رسانه است.

او همچنین با بیان اینکه خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند، اما از امنیت شغلی کافی برخوردار نیستند، اظهار کرد: خبرنگاران بازوی توانای مدیریت شهری هستند که می‌توانند راهنمای مسئولان بوده و به عنوان اتاق فکر آنها عمل کنند و ایده ها را انتقال داده و در راستای توسعه و عمران و آبادانی شهر به مجموعه مدیریت شهری کمک شایانی کنند.

سرپرست فرمانداری صحنه با بیان اینکه کار خبرنگاران دو سویه است یعنی هم با مردم سروکار دارند و هم با مسئولان، افزود: روز خبرنگار فرصتی است برای تکریم بلنداندیشانی که شغل، قلم و هنرشان را در راه ساختن شهری بهتر و شهروندانی آگاه تر به کار می گیرند.

خبرنگاران شایسته ارزشمند ترین تکریم و قدر شناسی هستند

شهردار صحنه نیز در این جلسه اظهار کرد: ما در مجموعه شهرداری صحنه، قدردان تلاش های تمام فعالان عرصه خبر هستیم و تلاش داریم شهری بسازیم در مسیر ترقی و توسعه که از آن خبرهای خوش و تصاویری دل انگیز به سراسر دنیا مخابره شود.

«کیومرث اسدی» افزود: خبرنگاران بدون هیچ چشمداشتی در انعکاس اخبار شهرستان شبانه روزی تلاش می کنند و زحمات بی وقفه آنان جای تقدیر دارد.

وی افزود: با حضور خبرنگاران در عرصه های گوناگون، شاهد رشد و پویایی در جامعه خواهیم بود.

اسدی با بیان اینکه خبرنگاران به مدد قلم های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند، تصریح کرد: قشر فرهیخته ای که به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمندترین تکریم و قدر شناسی می باشند.

اعضای شورای اسلامی شهر صحنه هم در این نشست هر کدام به صورت جداگانه با تبریک این روز به خبرنگاران شهرستان از زحمات و تلاش بی وقفه این عزیزان در زمینه تهیه خبرهای موثق شهرستان و نشر آن تقدیر و تشکر کرد.‌

رئیس شورای اسلامی شهر صحنه بیان کرد: یک خبرنگار فارغ از دیدگاه های تخصصی و حرفه ای در حوزه کاری خود زمانی موفق و پیروز است که در مسیر شعائر الهی حرکت کرده و در مکتب انبیاء قلم فرسایی کند.

در پایان این نشست از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان صحنه با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha