نتایج  مرحله مقدماتی مسابقات هندبال دانش آموزی کشور مشخص شد

یاسوج - ایرنا - در اولین روز مسابقات هندبال دانش آموزی سراسر کشور به میزبانی شهر یاسوج هشت بازی از مرحله مقدماتی (دوره ای) انجام و نتایج آن مشخص شد.

به گزارش ایرنا، در بازیهای مرحله مقدماتی روز گذشته (شنبه)تیم هندبال کرمان با نتیجه ۲۳ – ۱۱ بر تیم سیستان بلوچستان پیروز شد و تیم خراسان رضوی با تیم سمنان به نتیجه مساوی ۲۱-۲۱ دست یافتند.
همچنین تیم هندبال بوشهر با نتیجه ۲۶ – ۱۲ بر تیم لرستان به پیروزی رسید و تیم شهرستانهای تهران و قزوین نیز به نتیجه مساوری ۱۹- ۱۹ دست یافتند و تیم هندبال استان فارس با نتیجه ۲۱ – ۱۴ بر تیم یزد غلبه کرد.

نتایج  مرحله مقدماتی مسابقات هندبال کشور در یاسوج مشخص شد


در ادامه این رقابتها بترتیب تیم هندبال استان اصفهان با نتیجه ۲۵ – ۱۵ بر تیم آذربایجان غربی ، تیم هندبال تهران با نتیجه ۲۵ – ۲۰ بر تیم خراسان جنوبی و تیم هندبال استان کهگیلویه وبویراحمد با نتیجه ۴۰ – ۱۲ بر تیم قم به پیروزی رسیدند .
سایر مسابقات مرحله مقدماتی روزهای آینده برگزار خواهد شد.
در این دوره از مسابقات چهار گروه وجود دارد که سه گروه پنج تیمی و یک گروه چهاررتیمی با هم بازی می کنند که در نهایت به صورت دور در دور و نزدیک در نزدیک تیمهای اول و دوم هر گروه با هم به رقابت خواهند پرداخت .

نتایج  مرحله مقدماتی مسابقات هندبال کشور در یاسوج مشخص شد

رقابت های ورزشی دانش آموزان سراسر کشور در ۲ رشته "هندبال" و "طناب زنی" و با حضور یک هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز، ناظر و داور به میزبانی شهر از روز گذشته در یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد آغاز شده وتا سوم شهریورماه ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha