۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۰۹
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85197177
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دامداران تعلیف غیرمجاز دام در مشگین‌‎‌شهر به مراجع قضایی معرفی شدند

اردبیل - ایرنا - دامداران تعلیف غیرمجاز و فاقد پروانه چرای دام در منطقه حفاظت شده انزان توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین‌شهر به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مشگین‌شهر روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: به دامداران متخلف منطقه انزان برای خروج دام مازاد از این منطقه حفاظت شده چندین مرتبه تذکر داده شد اما با استمرار در ارتکاب تخلف ، ادامه امور از طریق مجاری قانونی پیگیری شد.

محمد مجرد ادامه داد: طبق قوانین حفاظت محیط زیست ورود و چرای غیرمجاز دام در مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست ممنوع و جرم است و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی اظهار کرد: برای حفاظت از اکوسیستم و تنوع زیستی منطقه حفاظت شده انزان می‌بایست طرح تعادل دام و مرتع به درستی انجام شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مشگین‌شهر افزود: اداره حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی این شهرستان نظارت لازم و جدی بر این موضوع را داشته و با دامداران متخلف بر اساس قانون برخورد خواهند کرد.

وی گفت: نسبت به سال‌های گذشته تخریب مراتع در این شهرستان به حداقل رسیده و ماموران یگان حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری هم در نقاط مختلف مستقر هستند تا جلوی تخریب مراتع گرفته شود.

استان اردبیل ۹۰۳ هزار هکتار مرتع ییلاقی، قشلاقی و میان‌بند و همچنین ۶۹ هزار هکتار جنگل دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha