۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۲
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85197482
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم و مسوولان استان ایلام با آمادگی کامل به استقبال زائران اربعین می روند

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با بیان اینکه میزان آمادگی برای پذیرایی از زائران اربعین بسیار بالاست، گفت: مردم و مسوولان استان با آمادگی کامل به استقبال زائران اربعین می روند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در جلسه ستاد ویژه اربعین با حضور معاون امنیتی، انتظامی وزیر کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی اظهار کرد: امروز همایش بسیار بزرگی با حضور ۲ هزار نفر از موکب داران در مصلی شهر ایلام برگزار شد که از لحاظ کمی و کیفی بسیار قابل توجه بود.

وی با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصدی استان ایلام برای پذیرایی از زائران اربعین، افزود: زیرساخت‌های لازم برای پذیرش زائران اربعین فراهم شده است.

مردم و مسوولان استان ایلام با آمادگی کامل به استقبال زائران اربعین می روند

استاندار ایلام با اشاره به وضعیت گرمای هوا در مرز مهران نیز اظها کرد: تمامی امکانات لازم درمانی از جمله اتاق سرد برای جلوگیری از گرمازدگی طی روزهای آینده در مرز مهران راه اندازی می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام نیز با اشاره به تمهیدات لازم برای اربعین از سوی دستگاه انتظامی، تاکید کرد: اتفاقات بسیار خوبی در حوزه گذرنامه کشور رخ داده است.

سرهنگ حسن نجفی افزود: مشکلی در بحث نظم و امنیت در استان ایلام وجود ندارد، شهر مهران برای اقدامات انتظامی و ترافیکی به سه بلوک تقسیم شده است.

وی عنوان کرد: در بحث ترافیکی نیز تمامی محورهای استان ایلام به صورت میدانی پایش شده و مشکلی بابت تمهیدات ترافیکی نداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام گفت: اورژانس مرز مهران با ظرفیت ۱۵۰ تخت برای اربعین امسال آماده خدمات رسانی است.

دکتر جاسم محمدی عنوان کرد. ۱۴ نقطه در مرز مهران برای خدمات رسانی اورژانس و رفع نیازهای درمانی فراهم شده است.

وی افزود: ۱۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز در مرز مهران برای اربعین مستقر می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام گفت: ۱۶ میلیارد ریال به منظور تجهیز بیمارستان مهران برای اربعین تخصیص یافته و چهار بیمارستان صحرایی برای اربعین در مرز مهران مستقر می شود.

محمدی استقرار چهار فروند بالگرد و ۱۵ نیروی عملیاتی در مرز مهران را از دیگر پیش بینی های صورت گرفته در ایام اربعین حسینی ۱۴۰۲ عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، سید مجید میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین ضمن حضور در همایش بزرگ موکب داران اربعین در نشست ستاد ویژه اربعین حسینی این استان نیز شرکت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha