امیدآفرینی رمز مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: امیدآفرینی از مولفه‌های مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس است که همه ما برای تحقق آن وظیفه داریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا جواد قناعت یکشنبه شب با حضور در مسجد الحسین (ع) جوادیه بیرجند در جمع هیات امنای این مسجد اظهار داشت: در این راستا باید بصیرت افزایی و روشنگری کنیم و این رسالت همه ماست.

وی عنوان کرد: ما به دنبال این نیستم چه کسانی می‌خواهند رای بیاورند بلکه تنها هدف ما حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

استاندار خراسان جنوبی با ذکر این نکته که در یک شرایط خاص و حساسی به سر می‌بریم، بیان کرد: در اسفندماه سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را داریم و تمام جبهه کفر بسیج شده‌اند که نظام اسلامی را زمین گیر کنند.

قناعت با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، اظهار داشت: در این مدت با رهبری داهیانه امامین انقلاب تمام این توطئه‌ها را با موفقیت پشت سرگذاشته‌ایم.

وی افزود: به کوری چشم دشمنان به اهداف انقلاب نزدیک می‌شویم و علت توطئه‌های مختلف دشمنان هم به خاطر همین موضوع است.

قناعت عنوان کرد: قطار انقلاب در حال حرکت به جلو است و قله‌های پیشرفت و تعالی را یکی پس از دیگری فتح می‌کند و علت سنگ‌پرانی‌های مختلف دشمنان هم به همین خاطر است.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از نظر دشمنان رمز فتنه و آشوب در انتخابات یازدهم اسفندماه کاهش مشارکت مردم است.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مردم از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون مشارکت خوبی در انتخابات ها داشته اند، قطعا در اسفندماه امسال هم مشارکت حداکثری خواهند داشت.

قناعت با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در خراسان جنوبی، گفت: انتقال آب از دریای عمان و راه آهن از جمله مطالبات جدی مردم در چند سال اخیر است که اجرای آن توسط دولت سیزدهم دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن، انتقال گاز از دشتک زابل به نهبندان و سربیشه، افزایش سرمایه گذاری و فولاد قاینات از جمله اقدامات خوبی است که توسط دولت سیزدهم در خراسان جنوبی دنبال می‌شود.

قناعت با ذکر این نکته که در دولت سیزدهم ریل گذاری توسعه و آبادانی به خوبی در سطح کشور انجام شده‌است، بیان کرد: به همت دولت سیزدهم کشور به کارگاه سازندگی تبدیل شده و اقدامات خوبی در راستای توسعه کشور در حال انجام است.

وی گفت: البته با وضعیت مطلوب فاصله داریم و برخی مشکلات در سطح کشور هم به گذشته بر می‌گردد.

استاندار خراسان جنوبی همچنین در این نشست قول پرداخت ۱۰ میلیارد ریال برای کمک به ساخت خانه عالم در محله جوادیه بیرجند را داد.

قناعت امشب همزمان با نماز مغرب و عشا در جمع نمازگزاران مسجد الحسین (ع) جوادیه بیرجند حضور یافت و مشاور استاندار در امور روحانیت، فرماندار بیرجند و جمعی از مدیران ستادی، وی را همراهی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha