۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۰
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85198387
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

"پیهان" روستایی در ملایر که به همت دولت سیزدهم آسفالت شد+فیلم

همدان- ایرنا- باورش هم سخت است که پس از سال‌ها و حتی بعد از انقلاب تاکنون، یک روستا هیچ بهره‌ای از آسفالت نبرده باشد، اما امروز این آرزوی دیرینه به واسطه نگاه عدلت‌محور دولت سیزدهم و تلاش بی‌وقفه دولتمردان در ملایر برای اهالی روستای "پیهان" محقق شد.

به گزارش ایرنا؛ دولت مردمی و انقلابی سیزدهم از ابتدای روی کار آمدن، سیاست محرومیت‌زدایی از روستاها و مناطق محروم را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار داد.

در این راستا عزم جدی مدیران نیز بر این امر قرار گرفت که با توانمندسازی روستاها علاوه بر توقف روند مهاجرت روستاییان به شهر، زمینه مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها نیز فراهم شود، اتفاقی کم‌نظیر که امروز در شهرستان ملایر رنگ حقیقت گرفته است.

از این دست اتفاقات و خبرهای خوب در شهرستان ملایر بسیار است، آن هم به واسطه مدیریت بی‌چون و چرای مدیریت عالی این شهرستان که تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی را برای محرومیت‌زدایی از روستاها، ارائه خدمات مطلوب به مردم و گره‌گشایی از مشکلات به صف کرده است.

نمونه بارز این تلاش مجاهدانه و شبانه‌روزی، آسفالت روستای "پیهان" از توابع بخش زند ملایر است که در کنار تمامی اقدامات عمرانی، اقتصادی، خدماتی و توسعه‌ای، توانست کام مردم را شیرین کرد.

"پیهان'" ملایر روستایی که به همت دولت سیزدهم آسفالت شد+فیلم

برپایی بیش از یکصد میز خدمت در ملایر

تمامی اقدامات خوبی که در سطح روستاهای شهرستان ملایر در دست انجام است و بسیاری از فعالیت‌های عمرانی و خدماتی نیز در روستاها به اتمام رسیده، نتیجه مصوبات "میز خدمت" است که به تدبیر فرماندار ویژه ملایر در سطح روستاها و بخش‌ها در دست اجرا است.

در همین راستا و به منظور توسعه روستاها و پاسخگویی صادقانه، سریع و بی‌واسطه به مطالبات و نیازهای مردم روستاها، تاکنون بیش از یکصد "میز خدمت" در سطح روستاها، حاشیه شهر و دیگر نقاط این شهرستان برپا شده که این اقدام بی‌نظیر، در حقیقت امتداد خدمتگزاری بی‌منت به مردم است که در گوشه‌گوشه ملایر تبلور یافته است.

در همین رابطه معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر روز دوشنبه در بازدیدی که از روند اجرای عملیات آسفالت‌ریزی روستای "پیهان" داشت، این اقدام بی‌نظیر را خبری خوش برای اهالی این روستا دانست که با نگاه عدالت‌محور دولت سیزدهم از نعمت آسفالت بهزه‌مند شدند.

۲۰ میلیارد ریال برای آسفالت روستای پیهان هزینه شد

"سلمان اسماعیلی" در این بازدید تاکید کرد: در طول تمام سال‌های گذشته به‌ویژه بعد از انقلاب تاکنون، حتی به اندازه یک متر عملیات آسفالت‌ریزی در روستای "پیهان" صورت نگرفته است.

وی افزود: طی چند ماه اخیر به همت اهالی روستا، اعضای شورای اسلامی، بخشدار زند، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیار این روستا، یک عملیات کم‌نظیر عمرانی در "پیهان" انجام شد.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: بالغ بر پنج هزار مترمربع آسفالت‌ریزی در سطح این روستا اجرا و جدول‌ گذاری‌های خوبی انجام شد.

اسماعیلی گفت: حدود ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای عملیات آسفالت‌ریزی روستای پیهان هزینه شده است.

به گفته وی؛ آسفالت روستای پیهان یک تحول چشمگیر در توسعه روستا و بهتر شدن شرایط برای مردم را به همراه دارد.

فرماندار ویژه ملایر خاطرنشان کرد: این امر یکی از اقدامات کوچک عدالت‌محور دولت مردمی و انقلابی سیزدهم است که به مردم نجیب و شریف روستای "پیهان" تقدیم می‌کنیم.

به گزارش ایرنا؛ روستای "پیهان" از توابع بخش زند شهرستان ملایر است که بیش از ۶۰۰ نفر جمعیت دارد و در دهستان کمازان سفلی قرار گرفته است.

شهرستان ملایر دارای ۲۰۴ روستای دارای سکنه با جمعیتی بیش از ۹۶ هزار نفر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha