موفقیت در جنگ روایت‌ها موجب غلبه حق بر جبهه باطل می‌شود

زنجان - ایرنا - رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: موفقیت ما در جنگ روایت‌ها باعث غلبه حق بر جبهه باطل در جنگ ترکیبی و شناختی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد زهرایی روز دوشنبه در کارگروه بسیج سازندگی استان زنجان، افزود: نویسندگان، هنرمندان و فعالان رسانه ‌ای جبهه انقلاب، افسران این جنگ به شمار می روند.
سردار زهرایی با بیان اینکه نیروهای جهادی نخستین گروهی بودند که در حادثه متروپل آبادان وارد عمل شدند، اضافه کرد: با این حال، چون روایت اول را دشمن منتشر کرد، به همین دلیل نتوانستیم کاری از لحاظ رسانه‌ای پیش ببریم.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه در تغسیل اموات کرونایی هم کار جهادی انجام شد، افزود: کار جهادی بالاتر از این نبود که کسی جان خود را به خطر بیندازد و اموات را تغسیل دهد، اما متاسفانه در انعکاس خدمات و روایت اول ضعیف هستیم و چون در این حوزه ضعیف عمل می کنیم، کاری از پیش نمی‌بریم.
وی با بیان اینکه دشمن دقیقا از همین نقطه ضعف وارد شده و موفق هم عمل کرده است، اضافه کرد: هرجا که میدان عمل از نیروهای انقلابی و جهادگران خالی شد، حضور باطل پررنگ می شود.
سردار زهرایی تصریح کرد: دشمن یک ابزار دروغ پراکنی را در اختیار دارد اما دست ما از این بابت بسته است، چون اسلام دروغ گویی را مجاز نمی‌داند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه نخستین وظیفه نیروهای جهادی و قرارگاهی، تبیین خدمات و دستاوردهاست، اضافه کرد: تبیین این موضوع در جامعه، کار رسانه است که باید هنرمندانه انجام شود تا امیدآفرینی در بین مردم را در پی داشته باشد.
وی با بیان اینکه پنجره فرصت ما برای امیدآفرینی خدمت رسانی است، افزود: بسیاری از افراد حتی بدون عنوان بسیج کمک‌رسانی می‌کنند، پس ما باید زمینه خدمت را فراهم کنیم تا خلائی که دشمن از آن طریق نفوذ کرده است، پر شود.
سردار زهرایی با بیان اینکه کار قرارگاهی، مدل موفق اسلامی بوده و مهمترین اصل آن، ظرفیت‌سازی است، افزود: همه کارها وابسته به پول نیست و نباید فکر کنیم بدون پول و اعتبار، کاری نمی‌توان انجام داد.
این مسوول گفت:مسلما جهادگران، بی‌منت به مردم خدمت می‌کنند و به دنبال دیده شدن نیستند اما باید الگوهایی را که می‌تواند خدمت بیشتر به مردم را ترویج کند هنرمندانه معرفی کنیم و در این راستا رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها با فعالیت ارزشمند خود می توانند منادی امید در جامعه باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha