حیات استکبار جهانی در نا امنی دنیا خلاصه شده است

زنجان - ایرنا - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: حیات استکبار در ناامنی و به هم ریختگی افکار دنیا خلاصه شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی روز دوشنبه در جلسه کارگروه بسیج سازندگی زنجان با اشاره به حمله تروریستی شاهچراغ، اظهار کرد: این حمله تروریستی با حمایت مستکبرین رخ داد و قرار بود یک قتل عام در این مکان اتفاق بیفتد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه تقابل بین حق و باطل تا ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهد داشت، افزود: در این فاصله باید خوب و بد از هم تفکیک شود و با تهاجم ترکیبی دشمن مقابله به مثل صورت گیرد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمن همه ابزار خود را در همه ابعاد به کار گرفته است، اضافه کرد: دشمن در حال اضمحلال است و به همین دلیل همه ابزارهای خود را به کار گرفته تا به اهداف حیوانی، شهوانی و اقتصادی خود برسد.
بیگدلی تصریح کرد: علت تقابل استکبار جهانی با ایران در علوم استراتژیک، علوم فضایی، موشکی و هسته‌ای به این دلیل است که دوست ندارند، کسی وارد حریم آنها شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امروز بسیج در عرصه رسانه موفق عمل کرده است، افزود: امروز بسیج در فضای مجازی به خوبی وارد عمل شده است و حرفی برای گفتن دارد.
وی با بیان اینکه انسجام در استکبارستیزی، مسائل دینی و مذهبی و توجه به منویات مقام معظم رهبری موجب موفقیت کشور شده است، اضافه کرد: برعکس این قضیه هم صادق است چون هر زمان که از این ارزش‌ها فاصله گرفتیم دشمن به ما فائق شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha