۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۲۶
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85199365
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخواست ۱۵۴ نفر در ملاقات مردمی دفتر غرب استانداری مازندران رسیدگی شد

نوشهر - ایرنا - مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران از پاسخگویی به درخواست ۱۵۴ نفر متقاضی در ملاقات مردمی مدیران کل در دفتر غرب استانداری این استان خبر داد.

اسماعیل مهرافزا روز سه شنبه در حاشیه ملاقات مردمی غرب استانداری مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : مهم ترین موضوعات متقاضان امروز در زمینه های دریافت انشعابات چهارگانه، اشتغال، مساعدت مالی، تغییرکاربری، الحاق به بافت، تسهیلات بانکی و مشکلات آب و فاضلاب بوده است.

وی به حضور هفت مدیرکل نهادهای اجرایی در ملاقات مردمی امروز دفتر غرب استانداری اشاره و اضافه کرد : امروز مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران به نیابت استاندار در این ملاقات مردمی حضور داشت که به درخواست های مردمی پاسخ داده است.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران ادامه داد : برآیندها مبین این است که فراوانی موضوعات دیدار مردمی امروز بیشتر در حوزه اختیارات مدیران کل حاضر امروز این دفتر بوده که در واقع مردم دارند خودشان را با هر مسوولی که هر سه شنبه به این دفتر می آید منطبق می کنند.

این مقام مسوول تصریح کرد : موضوعاتی که مردم غرب مازندران در این دیدارهای سه شنبه مطالبه می کنند از لحاظ اجرایی و شرح وظیفه با مدیران کلی به این دفتر می آیند همخوانی دارد و اوضاع دارد بهتر پیش می رود.

مهرافزا بیان کرد : از آغاز فعالیت دفتر غرب استانداری مازندران تا امروز افزون بر چهار هزار درخواست مردمی در سامانه سامد استانداری مازندران متخص این دفتر ثبت شده است.

درخواست ۱۵۴ نفر در ملاقات مردمی دفتر غرب استانداری مازندران رسیدگی شد

دفتر نمایندگی استانداری مازندران در اول دی ماه سال گذشته با پیگیری استاندار، با هدف دسترسی آسان مردم غرب استان به مدیران ارشد مرکزنشین در نوشهر راه اندازی شده است.

خطرات جاده‌ای، طولانی شدن رسیدگی به در خواست‌های اداری و دسترسی نداشتن آسان به مدیران استانی از دغدغه‌ها و رویاهای دست نیافتنی مردم غرب مازندران بود که با شکل گیری دولت جهادی سیزدهم و استقرار این دفتر گامی مؤثر برای جلوگیری از تمرکز زدایی و توزیع عادلانه خدمات در این خطه غربی مازندران برداشته شد.

غرب مازندران ۲۱ شهر، هزار و ۱۵۰ روستا و هفت شهرستان و افزون بر یک میلیون فر جمعیت دارد.

نور. نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر در غرب مازندران واقع شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha