۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۵۱
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85199478
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

١٠ موکب در همدان برای پذیرایی از زائران اربعین دایر شد

همدان-ایرنا- بخشدار مرکزی همدان گفت: براساس هماهنگی به‌عمل آمده با ستاد مردمی اربعین حسینی شهرستان تعداد ١٠ موکب (ایستگاه صلواتی) در سطح بخش مرکزی در مسیرهای رفت و برگشت از زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پذیرایی می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "محمدحسن دهبانی" روز سه شنبه در جلسه ستاد فرعی اربعین حسینی اظهار داشت: ۶ روستای امزاجرد، گراچقا، مهدی آباد، شورین، رباط شورین و کنجینه به‌صورت مستقیم و ١۵ روستا نیز به صورت مشارکتی در امر برپایی ایستگاه‌های صلواتی دخالت دارند.

بخشدار مرکزی همدان افزود: یک ایستگاه در پارک الغدیر شهر جورقان و سه ایستگاه در شهر مریانج امر پذیرایی از زائران را انجام می دهند.

دهبانی گفت: دهیاران و مسئولان مربوطه در ایجاد زیرساخت های لازم برای پذیرایی از زائران اقدام کنند و خادمان و دست اندرکاران ایستگاه‌های صلواتی به مرکز بهداشت شهرستان جهت انجام آزمایشات مربوطه معرفی می شوند.

وی اظهار داشت: پنج نفر از هر ایستگاه به هلال احمر شهرستان همدان به‌عنوان امدادیار برای فراگیری آموزش‌های امداد و نجات معرفی می شوند.

بخشدار مرکزی همدان گفت: پاکسازی و نصب علائم مورد نظر در محل استقرار ایستگاه‌های صلواتی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان همدان در دستور کار قرار دارد.

دهبانی ادامه داد: تجهیز و آماده سازی مساجد و حسینیه روستاهای مسیر برای اسکان اضطراری زائران پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: هماهنگی لازم با عوامل نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت محل ایستگاه های صلواتی انجام شده است.

بیستم ماه صفر، پانزدهم شهریور اربعین حسینی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha