۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۳
کد خبرنگار: 1424
کد خبر: 85199605
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروژه آبرسانی به چهار روستای دهلران بهره برداری شد

ایلام - ایرنا - فرماندار ویژه دهلران گفت: پروژه آبرسانی به چهار روستای بخش مرکزی این شهرستان بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، لطیف صادقی روز سه شنبه در آیین افتتاح این پروژه ها اظهار داشت: پروژه خط انتقال آب به روستاهای بیشه دراز ، قیراب ؛ مازعبدلی بالا ، هاویان ، سنگر نادر و کاور در دست اقدام است.

وی با اشاره به کل خط انتقال ۳۱ کیلومتری آبرسانی به ۶ روستای بخش مرکزی افزود: ۲۱ کیلومتر از این مقدار خط انتقال انجام و مابقی در دست اقدام و پیمانکار مشغول فعالیت است.

فرماندار ویژه دهلران به نهضت آبرسانی به ۲۰ روستای دهلران اشاره و تاکید کرد: برای تکمیل پروژه خط انتقال آبرسانی روستاهای بیشه دراز، مازعبدلی بالا، سنگر نادر و قیراب ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

صادقی یادآور شد: با توجه به مشکل آب شرب برخی از روستاهای یاد شده پیمانکار و عوامل دست اندرکار به صورت شبانه روز پای کار آمده و امروز شاهد بهره برداری از آبرسانی به چهار روستا هستیم.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این پروژه مشکل آب شرب روستاهای بیشه دراز، مازعبدلی بالا، سنگر نادر و قیراب با ۲ هزار نفر جمعیت مرتفع شد.

صادقی با اشاره به جهاد و نهضت آبرسانی به روستاها در دولت سیزدهم گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران و تلاش و پیگیری های آبفای استان و شهرستان در تحقق این برنامه بسیار پیگیر بوده اند.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه دهلران نیز با اشاره به اقدامات انقلابی و جهادی دولت در نهضت آبرسانی گفت: از همت دولت، قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه ، فرماندار ویژه دهلران، آبفای استان و شهرستان قدردانی می کنم.

فرمانده سپاه دهلران هم گفت: جهاد آبرسانی به روستاهای دهلران در قالب سه مجتمع اجرا می شودد و شبکه داخلی روستاها به همت ابفا و بسیج سازندگی سپاه هم در دست اقدام می باشند.

سرهنگ مرغزاری افزود: فاز دوم این طرح در ۳۰ روستای دهلران اجرا خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha