دستگیری عوامل نزاع و درگیری در خرم‌آباد و سه خبرکوتاه انتظامی از لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - دستگیری سارقان و کشف چهار فقره سرقت و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در خرم‌آباد و توقیف خودروی حامل جارو برقی قاچاق اخبار انتظامی لرستان در روز سه شنبه بیست و چهارم مردادماه است.

به گزارش ایرنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس لرستان فرمانده انتظامی خرم‌آباد روز سه شنبه اظهار کرد: ۱۰ نفر از عوامل نزاع و درگیری در خرم‌آباد دستگیر شدند.
سرهنگ "نبی اله قاسمی" افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در خرم‌آباد بلافاصله ماموران بخش پاپی این شهرستان به محل اعزام شدند.
وی با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل مورد نظر و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، چندین نفر بعلت قدرت نمایی و با در دست داشتن سلاح سرد با همدیگر درگیر شده اند، گفت: ماموران پلیس لرستان ۱۰ نفر از عوامل این درگیری را شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خرم آباد متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری سارقان و کشف چهار فقره سرقت در خرم آباد
فرمانده انتظامی خرم‌آباد بیان کرد: ۲ سارق حرفه ای دستگیری و کشف چهار فقره انواع سرقت کشف و ضبط شد.
سرهنگ "قاسمی" اظهار کرد: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه و اجرایی کردن راهکارهای مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجرا شد.
وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح ماموران انتظامی خرم آباد موفق به دستگیری ۲ سارق سابقه دار شدند که در ادامه روند تحقیقات تخصصی متهمان دستگیر شده به چهار فقره انواع سرقت اعتراف کردند.
سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

توقیف خودروی حامل جارو برقی قاچاق
جانشین فرمانده انتظامی لرستان گفت: محموله جاروبرقی قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان دلفان توقیف شد.
سرهنگ "فرهاد ابدال چگنی" بیان کرد: ماموران پلیس ایست و بازرسی گشور شهرستان دلفان حین کنترل جاده "هرسین - دلفان" به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو ۴۲ دستگاه جاروبرقی قاچاق کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
سرهنگ ابدال چگنی ضمن هشدار به قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت گفت: شهروندان در صورت مشاهده فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از سوی افراد سودجو مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری چهار سارق سابقه دار رومشکان
فرمانده انتظامی رومشکان ااز دستگیری چهار متهم و کشف سه فقره سرقت دیگر خبر داد و یادآور شد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و تکمیل شدن تحقیقات برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
سرهنگ "مصطفی تیموری" بیان کرد: پلیس با تمام توان در مقابل سارقان و مخلان نظم و امنیت جامعه ایستاده و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد و از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
وی همچنین اعلام کرد: چهار نفر اعضای باند سارقان احشام دستگیر و ۲ فقره سرقت احشام از آنها کشف شد.
سرهنگ" تیموری " اضافه کرد: در پی وقوع سرقت احشام در رومشکان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی چهار نفر اعضای باند سارقان را در رومشکان شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی رومشکان تصریح کرد: سارقان در تحقیقات پلیس به ۲ فقره سرقت احشام اعتراف و همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
سرهنگ تیموری توصیه کرد: محل نگهداری احشام خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت از جمله دوربین مداربسته و حفاظ مناسب مجهز کنند و در صورت مشاهده پرسه زنی افراد مشکوک و یا هر مورد مشکوک دیگر در اطراف محل نگهداری احشام بلافاصله با پلیس تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهند.

توقیف محموله لوازم خانگی قاچاق در الیگودرز

فرمانده انتظامی الیگودرز از توقیف ۲ خودرو و کشف هفت دستگاه هود، هفت دستگاه جاروبرقی و هفت دستگاه گازصفحه ای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "علی اسدالهی " اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی خمه "الیگودرز" حین کنترل خودروهای عبوری در جاده "اصفهان - الیگودرز" به ۲ دستگاه خودروی سواری حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو هفت دستگاه هود، هفت دستگاه جاروبرقی و هفت دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق فاقد مجوز کشف شد.
فرمانده انتظامی الیگودرز با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این رابطه و تحویل به مراجع قضایی گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد ریال اعلام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha