تمرکز طرح حامیم بر کادرسازی و مباحث معرفتی است

همدان- ایرنا- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: تمرکز طرح حامیم (حلقه های میانی) بر کادرسازی و توجه به مباحث معرفتی و شناختی در بین دانشجویان فعال و کنشگر است.

طرح حامیم (حلقه های میانی) دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است که برای دومین سال متوالی از ۲۳ تیرماه تا یکم شهریورماه در همدان برگزار می شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا محمدعظیم خدایاری در مراسم افتتاحیه طرح «حامیم ۲ _ خط امام» که با هدف توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برگزار شد گفت: بعد از جذب افراد و فعالیت‌های تشکیلاتی در طرح «حامیم ۲ _ خط امام»، تمرکز بر مباحث معرفتی، شناختی و اعتقادی مد نظر است.

وی با بیان اینکه کلاس‌ها بعد از نیازسنجی طبق نیاز روز برگزار می‌شود افزود: دانشجویانی که سال گذشته در این دوره شرکت کردند از برنامه رضایت داشتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان اضافه کرد: این دوره معرفتی و توانمندسازی در ۲ بخش سه روزه در همدان و مشهد مقدس و با کلاس‌های اثرگذار در سطح کیفی بالا با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود.

هدف طرح حامیم جریان‌سازی بین حلقه‌های میانی در کشور است

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی همدان با بیان اینکه دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی یک طرح تلفیقی است گفت: تلاش ما این است که دانشجویان بعد از طی دوره جریان‌ساز و تأثیرگذار باشند.

تمرکز طرح حامیم بر کادرسازی و مباحث معرفتی است

حجت‌الاسلام رضا محمدی اضافه کرد: این طرح یک دوره تلفیقی از دوره حامیم و خط امام است که بناست به اثرگذاری ختم شود.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در این طرح دنبال می‌شود افزود: هدف این دوره در محور چهارم بیانیه گام دوم انقلاب مشهود است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی همدان با تاکید بر اینکه نقش جوانان متعهد در آینده مورد تاکید رهبر انقلاب است گفت: تمدن اسلامی بر دوش جوانان متعهد خواهد بود.

حجت الاسلام رضا محمدی بیان کرد: نظیر این دوره‌ها طراحی شده تا جوانان ویژه، فضایی امن برای گفت‌وگو و آماده‌ سازی در جامعه داشته باشند.

وی با بیان اینکه این دوره مساله‌ و گفت‌ و گو محور برگزار می‌شود بیان کرد: اساتید نیز در لایه‌های مختلف مسائل را مطرح می‌کنند تا با دانشجویان به یک فهم مشترک برسند.

وی با اشاره به اینکه بنا داریم در میان این دوره تلفیقی دانشجویان یک گام جلو باشند گفت: ۱۰ درصد دانشجویان از دوره به مرحله کشور معرفی خواهند شد.

۱۹۷ دانشجو از دانشگاههای سراسر استان همدان برای شرکت در طرح «حامیم۲» گزینش و معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha