۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۴۸
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85201175
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت گروه جهادی دانشگاه تهران در مناطق محروم دلفان + فیلم

خرم‌آباد - ایرنا - رییس دانشگاه تهران گفت: یک گروه جهادی ۱۴۰ نفره از دانشجویان دانشگاه تهران در روستاهای محروم بخش میربگ فعالیت دارند. 

به گزارش ایرنا، سید محمد مقیمی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از فعالیت‌ گروه‌های جهادی دانشجویان دانشگاه افزود: این دانشجویان در قالب تیم‌های سلامت، عمرانی، کارآفرینی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، کشاورزی و دامپزشکی به مردم منطقه میربگ جنوبی خدمات ارائه می‌دهند.

وی بابیان اینکه جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسوولیت پذیری اجتماعی از شعارهای محوری این دانشگاه است، اظهار کرد: دربخش مسوولیت پذیری اجتماعی در این دانشگاه ساختارهای رسمی با مشارکت اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ایجاد شده است.
رییس دانشگاه تهران بیان کرد: گروه‌های جهادی از محورهای مهم برای پیگیری مسوولیت‌های اجتماعی است که باید در قبال جامعه داشته باشیم.
مقیمی اضافه کرد: وقتی صحبت از دانشگاه می شود مقاله، کتاب، بحث‌های فناوری و مباحث از این قبیل در ذهن‌ها متبلور می‌شود که در جای خود مهم است ولی آنچه مسلم است تعامل با توده مردم است تا مردم بتوانند از دستاوردهای علمی بهره‌مند شوند و به اصطلاح علم را اجتماعی نمائیم.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی برای دانشجویان حس خودباوری را ایجاد می‌کند و از لحاظ رفتاری کمال انسانی را ارتقا می دهد، افزود: این ویژگی‌ها در دانشجویانی که با خلوص نیت در گروه‌های جهادی فعالیت دارند نهادینه می شوند.
وی افزود: وقتی مردم مناطق محروم می‌بینند دانشجویان برای حل مشکلات آنان مشارکت دارند و حاضرند سختی های کار را تحمل کنند روحیه همدلی، همبستگی و امید به آینده در میان مردمان منطقه تقویت می‌شود.
وی اظهار امیدواری کرد: فعالیت گروه‌های جهادی دانشگاه تهران در مناطق محروم در سال‌های آینده افزایش یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha