۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۸
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85202055
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار اصفهان: مردم مهمترین مؤلفه قدرت در نظام اسلامی هستند

اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان گفت: مهمترین مؤلفه قدرت در نظام اسلامی، مردم هستند و بواسطه همین سرمایه اجتماعی، انقلاب اسلامی محقق و توطئه‌های ابتدای دوران پیروزی نظام خُنثی و دوران دفاع مقدس نیز مدیریت شد.

به گزارش ایرنا، سیدرضا مرتضوی روز پنجشنبه در جمع نُخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان مبارکه افزود: غرب نیز می‌داند که مهمترین مؤلفه قدرت در نظام اسلامی، مردم کشورمان هستند.

وی با اشاره به مواجهه نظام اسلامی و استکبار جهانی اظهار داشت: ذات نظام اسلامی به الزاماتی معتقد است که جهان استکبار آنها را نمی‌پذیرد.

مرتضوی ادامه داد: استکبار با هویت، ذات و پیشرفت مردم ما مشکل دارد و این دشمنی بی‌پایان برای مردم نیز در حال آشکار شدن است.

وی خاطرنشان کرد: دنیای غرب با ابزار رسانه خود، گُوهر جمهوری اسلامی را گردو و کُلوخ خود را گُوهر معرفی می‌کند.

استاندار اصفهان یادآور شد: کشوری که روزی پزشکان هندوستانی و بنگلادشی بیمارانش را درمان می‌کردند، امروز تجهیزات پزشکی و بیمارستانی تولید می‌کند.

وی تاکید کرد: بمباران فضای مجازی باعث شده است تا دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم منعکس نشود.

وی همچنین با اشاره به سفر مقامات استان به مبارکه اظهار امیدواری کرد که سفر اعضای شورای اداری استان به این شهرستان پُرتلاش، اثرات و برکات بسیار خوبی را برای مردم این منطقه رقم بزند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: سفرهای شهرستانی با مأموریت رسیدگی به مشکلات زیرساختی، عمرانی و اقتصادی شهرستان‌های استان برنامه‌ریزی می‌شود.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در همین راستا با جلساتی که در شهرستان مربوطه و استانداری برگزار می‌شود، مسائل شهرستان‌ها احصا، چالش‌ها رصد و برای رفع آنها پیشنهادهایی مطرح می‌شود تا پس از بازدید میدانی در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان، به مصوبات مناسبی دست یابیم.

وی افزود: در مبارکه نیز روز گذشته جلسه‌ای در حوزه زیرساختی شهرستان با محوریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با حضور شهرداران، بخشداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای منطقه برگزار و ملاحظات عمرانی بررسی شد.

استاندار اصفهان گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرستان نیز با محوریت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور فعالان حوزه اقتصادی شهرستان مبارکه در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: نشست و گفت‌وگو با نُخبگان نیز با رویکرد همفکری با افراد مؤثر این شهرستان برگزار می‌شود و می‌کوشیم تا گلایه‌های عنوان شده را در سطح استان دنبال کنیم.

مرتضوی ادامه داد: در این شرایط، نُخبگان بایستی نسبت به دیگر افراد جامعه احساس مسوولیت بیشتری داشته باشند و با برنامه‌ریزی در حلقه‌های معرفتی خود برای خنثی کردن فتنه‌های دشمنان راهکار ارائه دهند.

وی متذکر شد: یکی از جمع‌هایی که نُخبگان می‌توانند به آن ورود کنند، جمع‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و بطور کلی نسل جوان است.

استاندار اصفهان افزود: ارتباط با نسل جوان و هوشیار کردن آنان یکی از ضرورت‌های دنیای ماست که می‌تواند توسط نُخبگان و افراد مُتنفذ استان بخوبی هدایت و مدیریت شود.

به گزارش ایرنا، بیست‌ و سومین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و شورای اداری استان از صبح امروز پنجنشبه به شهرستان مبارکه رقم خورد.

شهرستان مبارکه با ۱۵۳ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha