۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85204240
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارتباط بین نهادهای دولتی و تشکل‌های مردمی ضروری است

سنندج- ایرنا- سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان بر لزوم ایجاد تعامل و هماهنگی بین دستگاه های دولتی و تشکل های مردمی برای انجام بهتر امور تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، مجید آوج روز یکشنبه در کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان استان با موضوع «مشارکت های اجتماعی و سلامت جوانان» اظهار کرد: یکی از آسیب ها و مشکلات در حوزه فعالیت ها عدم تعامل و همکاری در بین دستگاه های دولتی و همچنین ناهماهنگی با تشکل ها است به همین دلیل آنچنان که باید و شاید کارها به اهداف نهایی خود نمی رسند.

وی افزود: اگر بتوان بین فعالیت های دولتی و حرکات مشارکت های مردمی هماهنگی مناسبی ایجاد کرد و دولتمردان از این تشکل ها حمایت کنند بسیاری از کارها بهتر پیش می روند و از هزینه های بخش دولتی نیز بسیار کاسته می شود.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: نبود فضای گفتمان بین دستگاه های دولتی و تشکل ها یکی دیگر از آسیب های این حوزه است که باید در راستای ایجاد فضای تعاملی و اهمیت دادن به نظر تشکل های مردمی گام های موثری برداشت.

آوج اضافه کرد: بدنه تشکل ها و حرکات اجتماعی از جوانانی تشکیل شده است که با اختیار و علاقه و بدون هیچ چشم داشتی در یک یا چند زمینه خاص در راستای منافع جامعه فعالیت می کنند که قابل تقدیر است.

وی زمینه های فعالیت های این تشکل ها را متنوع و مختلف عنوان و بر لزوم تشکیل یک قرارگاه اجتماعی در استان با محوریت معاونت امور اجتماعی استانداری کردستان تاکید کرد.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: واگذاری پروژها و طرح های دولتی به بخش خصوصی به ویژه سازمان های مردم نهاد جوانان که باعث افزایش بهره وری می شود از دیگر کارهای موثر برای توانمندسازی سمن ها است.

از ۲۲ تا ۲۹ مرداد به عنوان هفته تشکل ها و مشارکت های اجتماعی نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha