۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۹
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85204299
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان شاهین‌دژی اهدا شد

۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۹
کد خبر: 85204299
۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان شاهین‌دژی اهدا شد

مهاباد - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهین‌دژ گفت: ۳۰ سری جهیزیه با هدف ترویج امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم‌بضاعت به نوعروسان نیازمند تحت پوشش این نهاد در شهرستان اهدا شد.

فرهاد حبیبی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هر سری از این جهیزیه‌ها شامل اقلام اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی و لباسشویی بود که از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) تامین شده است.

وی افزود: ابتدای سال نیز ۱۰ سری جهیزیه و همچنین با کمک خیران پنج سری جهیزیه دیگر تهیه و در بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد خمینی (ره) توزیع شده که در مجموع ارزش ریالی کل آنها طی سال جاری بیش از ۲۵ میلیارد ریال برآورده شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهین‌دژ ادامه داد: همچنین امسال به ۲۰ نو داماد تحت پوشش کمیته نیز برای نخستین بار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج پرداخت شده است.

حبیبی اضافه کرد: نهادینه کردن ازداوج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی از اهداف این برنامه است.

وی با اشاره به اینکه اهدای جهیزیه طی سال جاری ادامه خواهد شد، گفت: سال گذشته نیز در مجموع ۹۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهین دژ اهدا شد که ۱۱ سری آن توسط خیران تامین شده بود.

در شهرستان ۹۰ هزار نفری شاهین دژ هفت هزار خانوار در قالب سه هزار و ۶۴۵ نفر زیرپوشش کمیته امداد هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha