مشاور استاندار رسانه‌های کرمانشاه را به امیدآفرینی و تبیین خدمات نظام دعوت کرد

کرمانشاه - ایرنا - مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کرمانشاه با یادآوری عملکرد موفق رسانه‌های استان در بیان مسائل و مشکلات استان همه خبرنگاران را به امیدآفرینی و تبیین خدمات نظام دعوت کرد.

به گزارش دوشنبه خبرنگار ایرنا، «مهدی محمدی» در آیین تکریم و معارفه رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز کرمانشاه در سرسرای شهید سلیمانی استانداری افزود: فارغ از نگاه‌های سیاسی که هر کدام داریم آنچه که وظیفه بر ما حکم می‌کند تقویت نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی برخاسته از خون شهدا و تلاش‌ مجاهدان است، گفت: اگر دولتی موفق عمل کند نظام اسلامی در بین مردم بهتر به چشم می‌آید و انتظاری که ما از حوزه خبر و رسانه داریم این است که بتواند جلوه رسانه‌ای جمهوری اسلامی را تقویت کند.

مشاور استاندار کرمانشاه اضافه کرد: انتظار می رود با همراهی همه رسانه‌های استان جبهه خوبی را تشکیل دهیم که از نظام و خدمات دولت دفاع کنند.

محمدی عنوان کرد: اطلاع رسانی هنرمندانه و خلاقانه، امیدآفرینی، تبیین خدمات دولت و نظام رسالت خبرنگاران ایرنا است.

مشاور استاندار رسانه‌های کرمانشاه را به امیدآفرینی و تبیین خدمات نظام دعوت کرد

همچنین مدیرکل اخبار استان‌های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: رسانه های کشور میدان را به رسانه های معاند ندهند.

«محسن بهاروند» افزود: به تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب؛ امیدآفرینی در جامعه دستور کار رسانه ها باشد.

وی با بیان اینکه رسانه های دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه ایرانی را در دستور کار قرار داده اند، اظهار کرد: آنها با جنگ اقتصادی که بر علیه کشورمان به راه انداخته‌ اند در صدد ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند.

وی گفت: این در حالیست مشکلاتی که در کشور ما به وجود آوردند اگر در کشورهای خودشان بروز پیدا می کرد چند روزی بیشتر دوام نمی‌آوردند.

بهاروند با یادآوری اینکه تلاش (رسانه ای) ما این است که رضایت‌مندی عمومی را به همراه آوریم، اظهار کرد: رویکرد ما در ایرنا ضمن استفاده از نیروهای جوان و نخبه، بهره مندی از افراد پرتوان و باتجربه خبری بویژه در استان‌های مهمی همچون کرمانشاه است از این روی برای مدیریت ایرنا در استان فرد باتجربه ای انتخاب کردیم.

مشاور استاندار رسانه‌های کرمانشاه را به امیدآفرینی و تبیین خدمات نظام دعوت کرد


وی همچنین با استناد به داده های آماری عملکرد ایرنا کرمانشاه را موفق ارزیابی و تصریح کرد: ایرنا کرمانشاه با تولیدات خوب بازدیدکننده های زیادی را جذب خروجی خود کرده است.

در این مراسم با تقدیر از خدمات «عبدالله الماسی» رییس قبلی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کرمانشاه ؛ «محمدمهدی کرمانی» به عنوان رییس جدید مرکز معرفی شد.

مشاور استاندار رسانه‌های کرمانشاه را به امیدآفرینی و تبیین خدمات نظام دعوت کرد

کرمانی مدرس دانشگاه است و حدود دو دهه تجربه مدیریتی در مراکز و دفاتر داخل و خارج کشور ایرنا دارد.

خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمانشاه یکی از مراکز قدیمی ایرنا است و هم‌اکنون دارای یک دفتر تابعه در شهرستان مرزی قصرشیرین است که اخبار غرب استان را پوشش می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha