مدیرکل اخبار استان‌های ایرنا: خبرنگاران میدان را به رسانه‌های معاند ندهند

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل اخبار استان‌های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) گفت: رویکرد اصلی رسانه‌های کشور مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن باشد و میدان را به آنها ندهند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، «محسن بهاروند» در آیین تکریم و معارفه سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز کرمانشاه در سرسرای شهید سلیمانی استانداری، افزود: دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب رسانه های داخلی امیدآفرینی در جامعه را در دستور کار قرار دهند.

مدیر کل امور استانهای ایرنا اظهار داشت: دشمن جنگ اقتصادی را بر علیه کشورمان راه انداخته‌ تا نظام را ناکارآمد جلوه دهد.

بهاروند اضافه کرد: دشمنان اگر مشکلاتی که در کشور ما به وجود آورده‌اند در کشورهای خودشان وجود داشت چند روزی بیشتر دوام نمی‌آوردند.

رسانه‌های کشور میدان را به رسانه‌های معاند ندهند

وی همچنین گفت: تلاش ما این است که کارها را به گونه‌ای انجام دهیم که رضایت‌مندی عمومی را به همراه داشته باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: رویکرد ما در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ضمن استفاده کردن از نیروهای جوان و نخبه در عین حال انتخاب نیروهای پرتوان و باتجربه در استان‌های مهمی چون کرمانشاه است.

مدیرکل اخبار استان‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: در بعضی از استان‌ها نیز سعی کردیم میدان را به جوان‌ها دهیم.

وی با بیان اینکه ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی عملکرد دولت را برای مردم تبیین و منعکس می کند، افزود: ایرنا کاستی ها و مشکلات مردمی را هم مطرح می کند و وظیفه داریم امید و نشاط را به جامعه برگردانیم و در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن بایستیم.

رسانه‌های کشور میدان را به رسانه‌های معاند ندهند

وی در ادامه با تقدیر از عملکرد خبری ایرنا مرکز کرمانشاه ابراز امیدواری کرد با انتخاب فردی باتجربه در مدیریت خبری استان بازهم شاهد ارتقای کیفی رسانه های استان باشیم.

در این مراسم با تقدیر از خدمات «عبدالله الماسی» رییس قبلی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کرمانشاه ؛ «محمدمهدی کرمانی» به عنوان رییس جدید مرکز معرفی شد.

کرمانی مدرس دانشگاه است و حدود ۲ دهه تجربه مدیریتی در مراکز و دفاتر داخل و خارج کشور ایرنا دارد.

خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمانشاه یکی از مراکز قدیمی ایرنا است و هم‌اکنون دارای یک دفتر تابعه در شهرستان مرزی قصرشیرین است که اخبار غرب استان را پوشش می‌دهد.

رسانه‌های کشور میدان را به رسانه‌های معاند ندهند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha