دستگاه‌های مدرن نظافت بزرگراه‌ها جایگزین نیروی انسانی می‌شود

ارومیه - ایرنا - رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: دستگاه‌های مکانیزه مدرن با سیستم‌های نوین برای نظافت و پاکسازی معابر اصلی از جمله کمربندی و همچنین بزرگراه‌های شهر جایگزین نیروی انسانی می‌شود.

به گزارش ایرنا، مرتضی منافی روز دوشنبه در جلسه کمیسیون خدمات شهری با تاکید برنیاز به رشد فعالیت شهرداری در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان افزود: سازمان‌های تابعه شهرداری بدون مصوبه شورا و کمیسیون خدمات شهری اقدامی انجام ندهند و خدمات شهری و سازمان‌های تابعه شهرداری باید فعالیت خود را در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان افزایش دهند.

وی اظهار کرد: شورای اسلامی در سال سوم فعالیت خود قرار دارد و اعضا با نهایت تلاش خود سعی در رفع مشکلات شهری و جامعه دارند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: متاسفانه شاهد بعضی اقدامات از سوی سازمان‌های شهرداری بدون مصوبه شورا هستیم لذا جهت پیشبرد امور این سازمان‌ها بدون مصوبه شورا و کمیسیون خدمات شهری اقدامی انجام ندهند.

وی با بیان اینکه اقدامات و فعالیت‌های خوب و مهمی در حوزه خدمات شهری انجام شده است، ادامه داد: ارائه برنامه‌های میان مدت و بلند مدت در حوزه خدمات شهری از برنامه‌های اساسی شورای شهر است.

منافی در خصوص استفاده از تجهیزات مدرن خدمات رسانی شهری تاکید کرد: تکمیل و تجهیز مکانیزاسیون خدمات شهری و استفاده از دستگاه‌های مدرن و جاروب‌های مکانیکی جهت پاکسازی بزرگراه خاتم الانبیا در جهت حفظ جان پرسنل زحمتکش شهرداری باید هر چه زودتر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه توزیع عادلانه خدمات شهری باید در مناطق شهری علی‌الخصوص مناطق محروم و حاشیه نشین شهر ارومیه انجام شود، یادآور شد: جلب حداکثری مشارکت مردمی، نخبگان دانشگاهی در جهت اجرای طرح‌های خدمات شهری و فضای سبز و منظر شهری ضروری است.

منافی با تاکید بر لزوم ارتقای سطح دانش و آگاهی شهروندان در مواجهه با حوادث و بحران‌های شهری با اجرای آموزش‌ لازم و تخصصی در سطح بالا از سوی شهرداری گفت: برای توسعه و حفظ فضای سبز، ساماندهی غرفه‌ها و تکمیل مبلمان شهری و توجه به لوازم بازی کودکان در پارک‌ها و بوستان‌ها باید اطلاع رسانی مناسبی صورت گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha