۲۴ طرح عمرانی با سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در تبریز بهره‌برداری می‌شود

تبریز - ایرنا - شهردار تبریز گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، ۲۴ طرح عمرانی و خدماتی با سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در این شهر بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش ایرنا، «یعقوب هوشیار» روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح ها از جمله شامل ساخت بازارچه میوه و تره بار، خیابان جوان در مسیر دسترسی ورزشگاه یادگار امام (ره)، چند پارک محله‌ای و اجرای مسیرگشایی است.

وی با بیان اینکه این طرح ها در مناطق دهگانه شهرداری اجرا شده و آماده بهره بردای است، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت چندین طرح عمرانی دیگر نیز آماده کلنگ‌زنی است.

شهردار تبریز گفت: در این ایام عملیات اجرایی ۵۴ طرح عمرانی و خدماتی نیز در حوزه های مختلف شامل تقاطع های غیرهمسطح، مسکن ملی، سالن های چندمنظوره ورزشی، ساخت و توسعه پارک‌ها، ساخت سالن و مجموعه شهر دوستدار مادر و کودک، احداث معابر شهری، ساختمان‌های اداری و خدماتی، پیاده راه و پل های ارتباطی و عابرگذر به ارزش ۳۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال آغاز می شود.

هوشیار، ادامه داد: به همین مناسبت آغاز عملیات اجرایی واحدهای ساختمانی قرارگاه مسکن و شهرک جوانان در قالب طرح مسکن ملی و ۶ تقاطع غیرهمسطح شامل تبادل ارس به پاسداران، اتصال حیدرآباد به پاسداران، پل قراملک، میدان معلم، شهید حیدری در اتوبان ولایت، پل خلعت پوشان به زمین زده می شود.

وی کلنگ زنی ۱۴ سالن چند منظور ورزشی را از دیگر پروژه‌های عمرانی این شهر اعلام کرد و یادآور شد: عملیات اجرایی این سالن ها در مناطق مختلف تبریز با هدف توسعه ورزش همگانی و توجه به سلامت شهروندان آغاز می‌شود.

شهردار تبریز گفت: ساخت مجموعه شهر دوستدار کودک، شهربازی مسقف، مجتمع شهروند، بازارچه میوه و تره بار، مجتمع تجاری – رفاهی بهشت ماندگار، گرمخانه، تکمیل عمارت باغشمال و ایستگاه آتش نشانی از دیگر طرح های هفته دولت در تبریز است.

هوشیار، ادامه داد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت عملیات اجرایی ساخت خیابان شهریار، پیاده راه ابوریحان و پیاده راه ۱۸ متری برهان در تبریز آغاز می شود.

به گزارش ایرنا، دوم تا هشتم شهریور در تقویم رسمی کشور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

کلانشهر ۱.۸ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha