۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۴۰
کد خبر: 85206944
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیز بلند بانوان مازنی برای کسب کرسی‌های مجلس

۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۴۰
کد خبر: 85206944
خیز بلند بانوان مازنی برای کسب کرسی‌های مجلس

ساری - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان مازندران گفت: ۱۶۳ خانم برای نامزدی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران ثبت نام کردند که نسبت به دوره قبل ۲ برابر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله سلگی همزمان با افتتاح ستاد انتخاباتی در فرمانداری بابل در جمع عوامل اجرایی بیان کرد: انتخابات مظهر جمهوریت در کشور ما محسوب می شود که مردم در تعیین سرنوشت خود نقش مستقیمی دارند.

خیز بلند بانوان مازنی برای کسب کرسی‌های مجلس

وی اظهار داشت: قانون جدید انتخابات فواید زیادی دارد که فرصت زیاد بررسی صلاحیت ها یکی از آنها می باشد.

وی اضافه کرد: در دوره های قبل برای رسیدگی به صلاحیت نامزدها ۶۰ روز فرصت وجود داشت اما با اجرایی شدن قانون انتخابات جدید این زمان به یکصد و ۳۴ روز افزایش یافت.

رییس ستاد انتخابات استان مازندران گفت: انتخابات ناموس وزارت کشور است و با رعایت قانون یک انتخابات سالم برگزار خواهیم کرد.

سلامت انتخابات راهبرد اصلی

فرماندار بابل نیز در ادامه بیان کرد: هر چند امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت چهار اصل مهم در انتخابات پیش رو است اما برگزاری یک انتخابات سالم از جمله مهمترین راهبردهای ما محسوب می شود.

قاسم عزیززاده گرجی افزود: همزمان با ابلاغ قانون جدید انتخابات مورد این قانون برای عوامل اجرایی در این شهرستان به صورت هفتگی انجام می شود تا ملکه ذهن آنها شود.

خیز بلند بانوان مازنی برای کسب کرسی‌های مجلس

وی بیان کرد: انتخابات در ایران تجلی مردم سالاری دینی می باشد که مردم با اراده خود سرنوشت کشور خود را رقم می زنند.

این مقام عالی دولت در شهرستان اضافه کرد: برای پیش ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۰۷ نفر در بابل نام نویسی کردند که از این تعداد ۱۸۴ نفر مرد و ۲۳ نفر بانوان هستند.

شهرستان ۵۴۰ هزار نفری بابل دو کرسی برای مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha