۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۱۷
کد خبر: 85207242
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفته دولت ۳۷۰ نفر در شهرستان عباس‌آباد مازندران شاغل می‌شوند

نوشهر- ایرنا - فرماندار عباس آباد گفت : همزمان با هفته دولت بستر اشتغال برای دست کم ۳۷۰ نفر در شهرستان عباس‌آباد غرب مازندران فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، جواد اصلانی عصر سه‌شنبه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از مجموع ۴۷ طرح به ارزش ۳۰۱ میلیارد و ۲۹۳ ریال آماده بهره‌برداری و کلنگ زنی در این شهرستان ، حدود ۱۰۰ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان آن بابت ایجاد اشتغال این تعداد از جویندگان کار در این شهرستان صرف شده است.

وی اظهار کرد: حدود ۵۶ میلیارد تومان از این اعتبار صرف شده در این زمینه با سرمایه گذاری بخش خصوصی بوده و بقیه هم وام های دولتی از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ ، صندوق توسعه ملی و تبصره ۱۶ بوده است و غالب این افراد جویای کار در بخش های تولید و پرورش گل و گیاه زینتی ، پرورش ماهیان خاویاری و سایر بخش ها مشغول به کار می شوند.

وی بیان داشت: در زمان حاضر تعداد ۳۰ طرح عمرانی با صرف اعتباری بالغ بر ۹۸ میلیارد و ۳۱۷ میلیون تومان از روز دوم تا هشتم شهریورماه امسال به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری می رسد و عملیات اجرایی تعداد ۱۰ طرح هم به مبلغ ۱۰۴ میلیارد و ۲۱۴ میلیون تومان که بیشتر در زمینه طرح های آبرسانی است در این شهرستان آغاز می‌شود.

هفته دولت ۳۷۰ نفر در شهرستان عباس‌آباد مازندران شاغل می‌شوند

فرماندار عباس آباد بهره‌برداری از طرح تولیدی و پرورش گل و گیاه (بلوبری ) با صرف اعتبار ۲۰ میلیارد تومان ، پرورش ماهیان خاویاری در ۲ نقطه ساحلی ۶ میلیارد تومان و پرورش گل و گیاه با صرف اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان را از جمله طرح های شاخص مناسبت هفته دولت در این شهرستان معرفی کرد.

اصلانی گفت : ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره ) ، زمین ورزشی تنیس بخش سلمانشهر ، توقفگاه شهرداری کلارآباد در جواره امامزاده عبدالوافی ، احداث ، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق فشار متوسط ، زیر سازی و روکش آسفالت معابر روستایی جزو طرح های عمرانی آماده بهره‌برداری در این ایام در این شهرستان است.

این مسوول بیان داشت: افزون بر بهره‌برداری و کلنگ زنی این طرح ها، حدود ۱۹ برنامه در بخش های فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی ، زنان و خانواده و روابط عمومی ها همزمان با هفته دولت در این شهرستان غربی مازندران پیش بینی و تدارک دیده شده است.

شهرستان عباس آباد با برخورداری از سه نقطه شهری ، ۴۹ نقطه روستایی و جمعیتی بیش از ۵۰ هزار نفر در غرب مازندران قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha