۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷
کد خبر: 85210204
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۰ محصول دانش بنیان دانشگاه نوشیروانی بابل صنعتی شد

ساری - ایرنا - رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: ۱۵۰ محصول دانش بنیان مازندران با حمایت های دولت سیزدهم وارد بخش صنعت و تولید مازندران و کشور شده است.

بهرام عزیزالله گنجی روز شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: با تقویت مرکز رشد و واحدهای فناور فعال در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل این محصولات تولید و در اختیار صنایع بزرگ استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با آغاز بکار دولت سیزدهم ارتباط صنعت با دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل شتاب گرفت و در حال حاضر با ۱۵ واحد صنعتی بزرگ و ممتاز مازندران ارتباط داریم.

این مقام مسوول اظهار داشت: محصولات تولیدی این صنایع با کمک اساتید نخبه دانشگاه تولید و روانه بازار می شود.

مشکلات ۱۰۰ واحد تولیدی مازندران واکاوی شد

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در ادامه تصریح کرد: ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی مازندران که در شرکت های صنعتی استان مازندران با مشکل مواجه بودند، مشکلات آنها از سوی نخبگان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل واکاوی و راهکارهای مناسب برای برون رفت مشکلات به آنها ارائه شد.

۱۵۰ محصول دانش بنیان دانشگاه نوشیروانی بابل صنعتی شد

گنجی اضافه کرد که ظرفیت دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به گونه ای است که آمادگی کامل رفع مشکل پیش روی صنایع مازندران را با ارائه راهکارهای اجرایی و عملیاتی برطرف کند.

وی گفت که همچنین نخبگان این دانشگاه براساس قراردادی که با شرکت سایپا منعقد کردند طرح هیبریدی کردن خودوری شاهین را در دستور کار قرار دادند.

سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد ریالی در بخش عمرانی

این مقام مسوول اظهار داشت: دولت سیزدهم برای طرح های عمرانی، زیرساختی و رفاهی دانشجویان در دو سال اخیر حدود ۳۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.

وی ادامه داد: این سرمایه گذاری ها در بخش خوابگاه دانشجویی، ساختمان معاونت ها، خرید و تجهیز آزمایشگاهها و بخش های مختلف رفاهی و زیرساختی دانشگاه سرمایه گذاری شد.

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل تصریح کرد که درآمد دانشگاه از ۱۱۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ به ۲۷۰ میلیارد ریال در سال گذشته رسید و در سالجاری هم درآمد دانشگاه به ۳۰۰ میلیارد ریال افزایش می یابد.

دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل دارای حدود ۶ هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۶ دانشکده مهندسی شیمی، عمران، برق و کامپیوتر، مکانیک، صنایع و مواد و دانشکده علوم پایه با ۴۰۰ کارمند و عضو هیات علمی است.

بیش از به ۳۰۰ دانشجوی خارجی از کشورهای مختلف در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه تحصیل می کنند.

۱۵۰ محصول دانش بنیان دانشگاه نوشیروانی بابل صنعتی شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha