پرداخت وام ۲۰۰ میلیون ریالی مستمری بگیران تامین اجتماعی هفته آینده آغاز می‌شود

گنبدکاووس- ایرنا- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از فراهم شدن مقدمات پرداخت وام ۲۰۰ میلیون ریالی به ۴۰ هزار مستمری‌بگیر این سازمان خبر داد و گفت: این وام حداکثر تا هفته آینده و به صورت متمرکز به حساب ثبت نام کنندگان واریز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «میرهاشم موسوی» روز شنبه در سومین روز بزرگداشت هفته دولت و در حاشیه بازدید از ۲ بخش جراحی عمومی و داخلی بیمارستان بیمارستان خاتم الانبیاء گنبدکاووس درجمع خبرنگاران همچنین ساخت و توسعه زیرساخت‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم را از راهبردهای اصلی دولت مردمی سیزدهم و این سازمان ذکر کرد و گفت: براین اساس امسال ۹۵ هزار میلیارد ریال اعتبار صرف ساخت و توسعه مراکز درمانی تامین اجتماعی سراسر کشور می‌شود.

وی بیان کرد: پیش بینی این میزان اعتبارات برای ساخت و توسعه مراکز درمانی تامین اجتماعی درسال جاری افزون بر ۲ برابر سال‌های قبل از دولت سیزدهم است.

وی، توسعه مراکز برای ارائه خدمات درمان مستقیم را در صدر برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی ذکر کرد و افزود: از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم تاکنون ۱۳۳ پروژه درمانی در این سازمان شروع شده که بخشی از آنها افتتاح شد و برخی دیگر نیز درحال ساخت است.

پرداخت وام ۲۰۰ میلیون ریالی مستمری بگیران تامین اجتماعی هفته آینده آغاز می‌شود

موسوی اضافه کرد: در استان گلستان نیز هفت پروژه ساخت و توسعه مراکز درمانی تامین اجتماعی تعریف شده بود که بهسازی بخش جراحی عمومی و داخلی و «هتلینگ» بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس با ظرفیت ۵۰ تخت و با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال یکی از این پروژه‌ها است و ظرف چند روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

بازدید از اداره تامین اجتماعی گالیکش و شرکت در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی مینودشت از دیگر برنامه‌های این مقام مسوول در سفر به شرق استان گلستان بود.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha