۱۷ هزار بیمه شده جدید در تامین اجتماعی استان گلستان اضافه شد

گرگان- ایرنا- مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان گفت: ۱۷ هزار بیمه شده جدید تامین اجتماعی در این استان طی ۲ سال اخیر فعالیت دولت سیزدهم‌ اضافه شده است.

به گزارش ایرنا، قربان زنگانه روز پنجشنبه در نشست قرارگاه خبری شهید همدانی ویژه هفته دولت استانداری گلستان، افزود: اکنون ۴۶ هزار کارگاه فعال با جذب ۲۸۰ هزار نفر بیمه شده زیر پوشش تامین اجتماعی استان و مشغول به کار وجود دارد.

وی ادامه داد: حمایت از تولید یکی از الویت های مهم این اداره کل برای مشارکت هرچه بیشتر در توسعه اقتصادی استان است.

زنگانه از پرداخت ۳ هزار و ۱۵۰ نفر به عنوان بیمه بیکاری با هزینه کرد ماهانه ۲۰۰ میلیارد ریال و پرداخت مستمری ماهانه ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به ۷۰ هزار مستمری در استان خبر داد و گفت: این اداره کل ۱۲ هزار میلیارد ریال هزینه دارد که با حمایت دولت سیزدهم، مشکلی در مدیریت و ارائه خدمات به جامعه هدف در استان ندارد.

۱۷ هزار بیمه شده جدید در تامین اجتماعی استان گلستان اضافه شد

به گفته وی بیمه پرداختی ماهانه ۲۸۰ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی استان ۴ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال است.

زنگانه همچنین از ارتقای ۱۳ رتبه در ارایه خدمات این اداره کل در استان در میان استان‌های کشور خبر داد و افزود: در گذشته رتبه ارایه خدمات این اداره کل ۲۶ بود.

به گفته وی اداره کل تامین اجتماعی استان گلستان دارای ۱۶ شعبه اصلی، ۳ شعبه اقماری و ۸ کارگزاری با بهره‌گیری از ۳۷۹ نیرو به ۸۴۸ هزار نفر از جمعیت استان خدمات ارایه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha