۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۱۴
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85210457
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شکارچیان متخلف در لرستان دستگیر شدند

۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۱۴
کد خبر: 85210457
شکارچیان متخلف در لرستان دستگیر شدند

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: یک گروه متخلف شکار سه راس گراز، با همکاری نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی حفاظت محیط زیست لرستان "علی سالاروند" روز شنبه بیان کرد: یک گروه از شکارچیان متخلف که از استان‌های همجوار به شهرستان خرم آباد آمده بودند توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند و لاشه سه راس گراز و سه قبضه سلاح شکاری از آنان کشف و ضبط شد.

وی افزود: طی تماس تلفنی پاسگاه انتظامی چم انجیر شهرستان خرم‌آباد مبنی بر دستگیری یک گروه شکارچی متخلف گراز، یگان حفاظت اداره‌ کل حفاظت محیط زیست استان به محل اعزام، صورت جلسه تخلف با همکاری عوامل انتظامی، تنظیم و پرونده‌ قضائی تشکیل شد همچنین متخلفان جهت سیر مراحل‌ قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی پاسگاه چم انجیر در دستگیری شکارچیان متخلف گفت؛ شکارچیان متخلف از استان‌های همجوار به قصد شکار به شهرستان‌ خرم‌آباد و مناطق طبیعی استان وارد شده بودند که با هوشیاری نیروی انتظامی دستگیر شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: ۲۱۲ متخلف زیست محیطی امسال در این استان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

سالاروند بیان کرد: امسال در راستای برخورد با متخلفان زیست محیطی ۲۲۴ پرونده به ارزش پنج میلیارد و ۷۴۸ میلیون و ۸۲۰ هزار ریال در استان تشکیل و تاکنون بیش از ۱۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از این مبلغ وصول شده است.

وی از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحشت تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی با شماره تلفن ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha